کد خبر: ۶۳۵۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

درگیری روزبه چشمی و بهزاد غلامپور+فیلم

نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی پایان یافت که با حاشیه‌هایی از جمله عذرخواهی علیپور از سرمربی و هواداران استقلال و اعتراض شدید «روزبه چشمی» به «بهزاد غلامپور» همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه نخست، علی علیپور از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل شادی بعد از گل خود عذرخواهی کرد. سرمربی استقلال نیز مهاجم پرسپولیس را در آغوش گرفت و او را به رختکن برد.

علیپور سپس به سمت هواداران استقلال رفت و به آنها تعظیم کرد.

در بین دو نیمه، عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو بازیکن تیم استقلال که با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده بودند، قصد حضور در رختکن تیمشان را داشتند اما مسوولان برگزاری بازی به این دو بازیکن اجازه ندادند و همین موضوع باعث ناراحتی و جرو بحث بین دو بازیکن استقلال و مسوول مربوطه شد.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال توسط ارسلان مطهری، او که برای دومین بار دروازه پرسپولیس را در این مسابقه باز کرده بود، به سمت تماشاگران تیمش رفت و بعد از خوشحالی سجده شکر کرد.

فرهاد مجیدی در یک صحنه به اعلام نکردن خطا روی وریا غفوری اعتراض شدیدی کرد که این حرکت او موجب شد داور به سرمربی استقلال کارت زرد نشان دهد.

مهدی قائدی وقتی با آرش رضاوند تعویض شد، با آرامش در حال خروج از زمین بود که این کار او مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت. هنگامی که قائدی از زمین بیرون رفت هواداران پرسپولیس او را هو کردند ولی این بازیکن رو به تماشاگران تیمش پیراهن استقلال را بوسید.

در دقیقه ۸۰ این مسابقه، بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۵۶ هزار و ۸۷۰ نفر اعلام کرد.

بعد از پایان بازی مجیدی و گل‌محمدی همدیگر را در آغوش گرفتند. مجیدی همچنین با بازیکنان پرسپولیس دست داد.

روزبه چشمی بازیکن استقلال بعد از صحبت‌هایی که از روی عصبانیت با غلامپور داشت بطری آب را به زمین کوبید و با عصبانیت شدید زمین را ترک کرد. محمد دانشگر نیز به شدت از این تساوی ناراحت بود.

شهرآورد نود و دوم در پایان با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین