کد خبر: ۶۳۵۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

انتصاب یک زن در استانداری مازندران+عکس

با حکم استاندار مازندران " رقیه صفری " به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری این استان منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حکم انتصاب صفری در این پست مهم اقتصادی و اجرایی عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در ساری برگزار شد به وی داده شد.

استانداری مازندران سه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، معاونت هماهنگی امورعمرانی و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و ۱۹ اداره کل دارد.

انتصاب یک زن در استانداری مازندران+عکس

صفری پیش از این در سمت معاون فرماندار شهرستان نور فعالیت می‌کرد. وی همچنین به مدت ۶ سال معاون اداره کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران بود.

استاندار مازندران هنگام اعطای حکم انتصاب خانم صفری گفت: براساس دستور رییس جمهوری می‌بایست ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی را به بانوان‌اختصاص دهیم.

احمد حسین زادگان افزود: در سال ۹۷ سهم مدیریت زنان در مازندران تنها ۲ درصد بود و اکنون این رقم به پنج درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: باتوجه به دستور رییس جمهوری مبنی بر اختصاص این تعدادپست‌های مدیریتی به زنان، این روند در مازندران هم پیگیری می‌شود.

پیش از این حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران بود. خیریانپور به افتخار بازنشستگی نایل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین