کد خبر: ۶۳۵۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

اظهارات بازیکنان استقلال بعد از تساوی در داربی ۹۱

زننده دو گل تیم استقلال به پرسپولیس گفت: نباید این بازی با نتیجه تساوی به پایان می رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

نود و یکمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

ارسلان مطهری بعد از تساوی ۲ -۲ پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی خلیی خوبی انجام دادیم. نباید بازی مساوی می‌شد. متأسفانه شرایطی پیش آمد که فشار روی دروازه ما زیاد شد.

اظهارات بازیکنان استقلال بعد از تساوی در داربی ۹۱

وی افزود: فکر می‌کنم داوری در این موضوع بی تأثیر نبود و سوت‌هایش بیشتر به نفع پرسپولیس زده شد.

دانشگر: پرسپولیسی‌ها از تساوی مقابل استقلال خوشحال بودند

«محمد دانشگر» پنجشنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: استقلال شایسته پیروزی در این مسابقه بود اما با بدشانسی نتوانست به سه امتیاز برسد.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها پس از پایان بازی از اینکه مقابل استقلال شکست نخورده و به تساوی رسیده بودند خوشحال بوده و سجده شکر به جا آوردند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها از تساوی ناراحت بوده و انگار در این مسابقه شکست خورده‌اند در حالی که در سوی دیگر پرسپولیسی‌ها مشغول خوشحالی بودند.

دانشگر تصریح کرد: مربی پرسپولیس گفته‌ است استقلال دفاع اتوبوسی کرد؛ بهتر است ببیند در این مسابقه چه تیمی موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشت.

وی در پایان گفت: نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی‌های آینده با بردهایی که به دست می‌آوریم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم.

کریمی: تا کِِی قرار است اشتباهات داوری به ضرر استقلال باشد؟

علی کریمی در پایان شهرآورد تهران مابین پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی پایان یافت درباره عملکرد دفاعی استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم، اظهار داشت: در نیمه نخست خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم وقتی به گل دوم دست پیدا کردیم، ناخودآگاه عقب کشیدیم.

هافبک استقلال گفت: البته فکر می‌کنم گل دوم پرسپولیس آفساید بود و بعد از بازی، در رختکن صحنه را بررسی کردم و به نظرم داور اشتباه کرد.

کریمی با انتقاد از داوری این مسابقه و دیدارهای قبلی استقلال گفت: سوالی که دارم این است که کمک داور به طور دقیق چه نقشی دارد؟ تا چه زمانی قرار است اشتباهات داوری به ضرر استقلال باشد؟

این بازیکن استقلال تأکید کرد: در این مسابقه بسیار خوب بودیم اما اشتباهات داوری به ضرر استقلال شد.

میلیچ: استقلال تیم برتر میدان بود

«هروویه میلیچ» پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود که می‌توانست با برتری استقلال همراه باشد. استقلال نمایش بهتری را نسبت به حریف خود به اجرا گذاشت و توپ و میدان را در اختیار داشت اما با بدشانسی همراه شد. متاسفانه در دقایق پایانی دروازه استقلال باز شد و پیروزی را از دست دادیم و باید قبول کنیم فوتبال همین است.

میلیچ تصریح کرد: خوشحالم که در شهرآورد تهران به میدان رفتم و باید بگویم این مسابقه جو فوق‌العاده‌ای داشت که از آن لذت بردم. به طور حتم در بازی‌ها آینده تلاش می‌کنیم تا این تساوی را جبران و نتایج بهتری را به دست آوریم تا به صدر جدول برسیم.

روزبه چشمی: داور بازی را اداره کرد/ اوساگونا باید اخراج می شد

روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از بازی هیچ اتفاق و بحثی بین ما پیش نیامد و هر صحبتی هم بود در خصوص بازی و نتایج آن بود. ما از این مساوی ناراحت بودیم و کاملا هم طبیعی بود که اعصابمان بابت این مساوی ناراحت باشد.

به نوشته مهر، وی افزود: من از برخی از بازیکنان پرسپولیس و مصاحبه‌های قبل از بازی آنها ناراحت هستم که پیش از بازی مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند حتما برنده‌ایم، چاره‌ای جز پیروزی نداریم و مصاحبه‌هایی از این قبیل. خدا را شکر که تصاویر بعد از سوت پایان بازی نشان داد کدام تیم از تساوی خوشحال بود و کدام تیم ناراحت.

چشمی در خصوص امتیازاتی که از صدر جدول عقب هستند گفت: تا پایان مسابقات راه زیادی باقی است و برای جبران این امتیازات عقب افتاده هم فرصت باقی است. از این بابت نگرانی نداریم.

مدافع آبی پوشان در خصوص داوری بازی گفت: دکتر حیدری انسان بسیار متشخصی و داور خیلی خوبی هستند. اما درخواست من از کارشناسان داوری این است که فقط صحنه‌های مهم در محوطه جریمه را نقد نکنند. در یک بازی کلی صحنه در میانه‌های زمین است که اشتباهات ریز در آن می تواند جریان بازی را تغییر دهد.

بازیکن استقلال تصریح کرد: آقای حیدری تمام صحنه‌های پنجاه-پنجاه در میانه میدان را به سود پرسپولیس سوت زد که این باعث شد آنها از فشار خارج شده و ما تحت فشار قرار گیریم.

وی با تاکید بر این که اوساگونا باید اخراج می شد بیان داشت: او در نیمه اول توپ را به سمت هواداران ما شوت کرد که حتما باید اخطار می‌گرفت. اگر آن اخطار را می‌گرفت، در دقیقه ۶۰ که اخطار دوم را گرفت باید اخراج می شد و آن وقت پرسپولیس با یک بازیکن کمتر نمی توانست فشار بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین