کد خبر: ۶۳۵۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

دستگیری ۵۵ سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۵۵ سارق حرفه‌ای با ۱۱۲ فقره سرقت با اجرای طرح پاکسازی، در این شهرستان، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محسن دالوند چهارشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار ، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز از دوشنبه در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در این طرح ۵۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار،هشت نفر خرده‌فروش مواد مخدر ۲عامل تیراندازی و ۱۵ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دستگیری ۵۵ سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مقدار سه کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز شامل چهار قبضه اسلحه جنگی و ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۲۰۱ فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: با اجرای این طرح ۳۳ دستگاه خودرو و ۵۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین