کد خبر: ۶۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

بارسلونا هم از کوپا دل ری حذف شد

بارسلونا با گل لحظه پایانی ویلیامز مغلوب اتلتیک بیلبائو شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری بازماند.
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا پنجشنبه شب در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد.

میزبان در دقایق نخست بازی به گل دست یافت اما در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا بازی بدون گل در جریان باشد. مالکیت توپ در اختیار بارسلونا بود اما این تیم نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه ایجاد کند. پاس‌های اشتباه مارک آندره تراشتگن در این نیمه قابل توجه بود. در نهایت ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بارسلونا هم از کوپا دل ری حذف شد

در نیمه دوم آبی اناری ها دو موقعیت خوب را از دست دادند. آنتوان گریزمان که در دقیقه ۵۷ به جای آنسو فاتی به میدان رفته بود ضربه آرامش را دروازه بان اتلتیک دفع کرد. سپس لیونل مسی یک فرصت خوب را از دست داد. جرارد پیکه در دقیقه ۸۰ به دلیل آسیب دیدگی میدان را ترک کرد و ساموئل اومتیتی جایگزینش شد. اتلتیک نیز از موقعیت هایش بهره نبرد. در حالی که به نظر می رسید بازی در وقت های اضافه دنبال خواهد شد اینیاکی ویلیامز در دقیقه ۹۲ با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کرد تا شاگردان کیکه ستین شکست تلخی را تجربه کنند.

با شکست بارسلونا ناکامی های تیم های بزرگ اسپانیا در کوپا دل ری تکمیل شد. پیش از این اتلتیکو مادرید، والنسیا (مدافع عنوان قهرمانی) و رئال مادرید از این بازی ها کنار رفته بودند.

تیم‌های اتلتیک بیلبائو، گرانادا، رئال سوسیداد و میراندس (شگفتی ساز این رقابت ها) برای صعود به فینال تلاش خواهند کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین