کد خبر: ۶۳۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
رییس پلیس پایتخت:

دستفروشان اجازه بساط‌گستری در معابر پرتردد را ندارند

با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای شب عید، شمار دستفروشان در خیابان‌ها و پیاده‌روها نیز بیشتر می‌شود، دستفروشانی که گرچه برخی از مسئولان معتقدند نباید مورد برخورد سلبی واقع شوند، اما حضورشان در برخی از معابر و نقاط موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است. در همین راستا نیز رییس پلیس پایتخت از طرحی ویژه برای این افراد خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی درباره اینکه آیا پلیس با فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد خواهد کرد، گفت: با احترام به دستفروشان باید اعلام کنم که خیابان متعلق به همه مردم است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که عده‌ای در محل تردد عابران پیاده، خودروها و مردم بساط پهن کنند، چرا که این موضوع سبب ایجاد گره‌های ترافیکی و همچنین ایجاد ناامنی در این مناطق می‌شود و موجبات نارضایتی مردم را نیز به دنبال دارد.

وی در عین حال برضرورت رعایت حقوق دستفروشان نیز تاکید کرد و گفت:‌ ما به شهرداری گفتیم بیایید در هماهنگی با یکدیگر طرح ساماندهی دستفروشان را آغاز کنیم و اتفاقا همین چند روز پیش هم آخرین جلسه آن را با مسئولان شهرداری برگزار کردیم و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

دستفروشان اجازه بساط‌گستری در معابر پرتردد را ندارند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ضرورت ساماندهی دستفروشان گفت:‌ ما بحث ساماندهی دستفروشان را داریم باید برای این افرادی که به شکل رسمی و قانونی و از سوی شهرداری معرفی می‌شوند، محل‌هایی به غیر معابر عمومی و محل رفت و آمد عابران پیاده و خودروها، پیش‌بینی شود تعبیه شود تا این افراد بتوانند در آنجا فعالیت کنند.

رحیمی درباره اینکه آیا پلیس به دست فروشان و بساط گستران اجازه حضور در معابر پرتردد و شلوغ در روزهای پایانی سال را خواهد داد، گفت: اصلا این اجازه را به این افراد نخواهیم داد و آنان باید در محل‌هایی که از سوی شهرداری در نظر گرفته شده فعالیت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
کی گفته، کی شنیده، کی عمل کرده، کی پیگیری کرده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین