کد خبر: ۶۳۵۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی داربی چه بود؟

مدیر پروژه‌های گیت‌های الکترونیک ورزشگاه‌ها می‌گوید، ۷۰ درصد فروش بلیت الکترونیکی داربی ۹۱ پایتخت با گوشی موبایل و اینترنت همراه انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه‌های گیت‌های الکترونیک ورزشگاه‌ها درباره مشکلاتی که در فروش بلیت الکترونیکی داربی پیش آمده بود، گفت: ما در دو شب آخر به خاطر مشکلاتی که پیش آمده بود خیلی اذیت شدیم اما با تمهیداتی که انجام شد این مشکلات برطرف شد. از بحث فروش کاغذی بلیت دلخور هستیم. در رابطه با فروش بلیت الکترونیکی خیلی زحمت کشیده شده اما بازهم شاهد بودیم بلیت پرینت شده در دست تماشاگران بود.

او ادامه داد:‌ ما با ثبت احوال هم صحبت‌ کردیم، یک مقدار از بحث بلیت‌فروشی مربوط به اداره ثبت احوال است که بحث کارت ملی و هویت تماشاگران را بر عهده دارد. با وجود مشکلاتی که وجود داشت، در جهت رفاه حال مردم برای ورود به استادیوم یا پرینت کارت بلیت، کارت ملی یا کد بلیت را از تماشاگران خواستیم.

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی داربی چه بود؟

انتظارخیر درباره بلیت‌ فروشی داربی ۹۱ پایتخت گفت: بلیت فروشی از روز دوشنبه شروع شد و ما سه‌شنبه ظهر متوجه شدیم که ترافیک ۱۲ میلیونی پشت سایت وجود دارد و دسترسی به سایت دچار اختلال شده است. مشکل به وجود آمده، اختلال در برخی سرویس‌دهنده‌ها و سرورها بود و هم‌چنین اینترنت‌های همراه هم نمی‌توانستند به سایت دسترسی پیدا کنند که ما سریعا به سرویس‌های ایرانسل و همراه اول این موضوع را اطلاع دادیم و مشکل برطرف شد.

او افزود: حدود ۷۰ درصد خرید بلیت‌ها با اینترنت همراه و گوشی موبایل انجام شد و تا ۱۲ ظهر پنج‌شنبه حدود ۳۵ هزار بلیت در سایت فروخته شد. ما در بلیت فروشی بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان مشکلی نداشتیم اما این اتفاق در داربی تجربه‌ای شد که دیگر در شهرآورد بعدی به این مشکلات دچار نشویم.

مدیر پروژه‌های گیت‌های الکترونیک ورزشگاه‌ها در پاسخ به این سوال که آیا بازهم بلیت فروشی کاغذی در استادیوم‌ها وجود خواهد داشت‌؟ گفت: ما در این داربی بحث بلیت فروشی کاغذی را پیش‌بینی نکرده بودیم اما فکر نمی‌کنم نظر فدارسیون و حاکمیت فوتبال بر روی بازگشت بلیت فروشی کاغذی باشد. باید تمهیدات بیش‌تری در خصوص بلیت فروشی الکترونیکی داشته باشیم اما بلیت فروشی کاغذی به استادیوم‌ها برنمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین