کد خبر: ۶۳۵۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

شنیده شدن صدای انفجار در دهلران

 شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجاری در شهر دهلران در استان ایلام خبر می دهند که به گفته آنان جمعه شب در حوالی خیابان مطهری این شهر رخ داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

نوع و مکان دقیق انفجار مشخص نیست اما لاشه ای از شی انفجاری در یکی از منازل دهلران پیدا شده که به گفته شاهدان از آسمان به حیاط این خانه افتاده است.

فرماندار دهلران ضمن تایید پیدا شدن لاشه یک شی فلزی ناشی از انفجار در حیاط منزل یکی از شهروندان دهلرانی گفت: هنوز منشا انفجار مشخص نشده است.

شنیده شدن صدای انفجار در دهلران

مجید عسگری افزود: این انفجار تا کنون صدمات و خساراتی نداشته است و موضوع توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.  انفجار صوتی بوده و هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته و لاشه فلزی ۱۰ در ۲۰ سانتیمتری در محل پیدا شده است. نیروهای انتظامی در تلاش برای یافتن منشا و علت این حادثه هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در پی شنیده شدن صدای مهیب در یکی از مناطق شهر دهلران بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس در محل حضور یافتند.

سرهنگ منوچهر مکی افزود: پس از حضور عوامل انتظامی یکی از شهروندان به آنها مراجعه و اظهار داشته است که یک شی فلزی ۱۰ در ۲۰ سانتیمتری در حیاط وی پیدا شده و هیچگونه مشکل، تخریب و یا آسیب جانی به کسی وارد نشده است.

وی یادآور شد: تحقیقات در این زمینه در دست بررسی است و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

فرمانده انتظامی دهلران از مردم خواست: به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار صحیح را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

شهرستان مرزی دهلران در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
سلام . من خودم بچه دهلرانم ، این تصویر فلکه ای که زدین فکر کنم مال قبل از انقلاب باشه . یعنی همیشه فقط همین تصویرو دارن از دهلران !!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین