کد خبر: ۶۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

مربی شهرخودرو: آرزوهای بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: بازی بزرگی را در پیش داریم و می‌دانیم که باید تلاش زیادی داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :

استفانو کوزین، مربی تیم فوتبال شهرخودرو عصر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر الهلال عربستان اظهار کرد: این اولین حضور تیم ما در این تورنمنت بزرگ است و برای همین آرزوهای خیلی بزرگی هم داریم که می‌خواهیم به واقعیت تبدیلش کنیم. می‌دانیم که فردا با تیم قدرتمندی باید رقابت کنیم‌. الهلال فصل گذشته قهرمان این تورنمنت شده، تیم خیلی خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد، اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان‌مان برای اهدافی که داریم، تلاش می کنند.

مربی شهرخودرو: آرزوهای بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

او افزود: به این‌جا آمدیم تا رویاهایی که پیش از آغاز مرحله پلی‌آف در سر داشتیم را محقق کنیم. لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت بزرگی است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته‌ باشند. گرچه شهرخودرو برای نخستین بار جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده اما بازیکنانی داریم که تجربه حضور در این تورنمنت را دارند. فردا هم فرصت خوبی برای ماست تا مقابل تیم الهلال، با عملکردی خوب، خود را به فوتبال آسیا ثابت کنیم.

در این نشست خبری، مجتبی سرآسیایی به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری شرکت نکرد و استفانو کوزین که به عنوان سرمربی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا نامش رد شده است، در این نشست خبری شرکت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین