کد خبر: ۶۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴

آتش‌بازی اینتر در «دلامادونینا» و بازگشت به صدر

تیم فوتبال اینتر در شبی فراموش نشدنی، شکست ۲ بر صفر مقابل آث میلان را با پیروزی عوض کرد تا با صدر جدول رده‌بندی سری‌آ بازگردد.
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب در آخرین و حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، دربی دلامادونینا بین تیم‌های اینتر و آث‌میلان برگزار شد و در حالی که میلان در نیمه نخست با ۲ گل پیش بود در نهایت اینتر به برتری چهار بر دو دست یافت.

بازی در حالی آغاز شد که اینتر برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کند و آث‌میلان امید خود را با کسب سهمیه مسابقات اروپایی معطوف کرده است.

آتش‌بازی اینتر در «دلامادونینا»

در نیمه نخست، بازی درگیرانه بود و توپ بیشتر در میانه میدان ردوبدل شد و خطاهای زیادی نیز صورت پذیرفت. با این حال در دقایق پایانی نیمه نخست شرایط تغییر کرد.

در دقیقه ۴۰ «زلاتان ابراهیومویچ» با تلاش زیاد توپ را به «آنته ربیچ» رساند و این بازیکن با استفاده از اشتباه دروازه‌بان اینتر، گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۴۵ کرنر ارسالی «فرانک کسیه» را «زلاتان» با ضربه سر به گل دوم میلان تبدیل کرد تا روسونری با برتری دو بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم که به مربیان مربیان معروف است، شاگردان «آنتونیو کونته» در تیم اینتر با عملکردی خیره کننده، بازی را تغییر دادند.

در دقیقه ۵۱ «مارسلو بروزوویچ» هافبک اهل کرواسی اینتر با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه، زنند گل نخستس اینتر لقب گرفت.

تنها ۲ دقیقه پس از آن تلاش «سانچز» و پاس عالی او سبب شد تا «ماتیاس وچینو» گل تساوی اینتر را به ثمر برساند.

تلاش اینتری‌ها که از مدعیان قهرمانی فصل جاری سری آ هستند ادامه یافت و در دقیقه ۷۰ کرنر ارسالی «کاندروا» با ضربه سر عالی «استفان دفرای» همراه شد تا توپ به تور دروازه میلان چسبیده و هواداران اینتر را به مرز جنون برساند.

در دقیقه ۸۰ «کریستین اریکسن» دانمارکی که به تازگی راهی اینتر شده است با شوتی تماشایی دروازه میلان را به خطر انداخت که ضربه او به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در دقیقه ۹۰ ضربه سر «زلاتان» با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

در دقیقه ۹۳ ارسال «ویکتور موزس» را «روملو لوکاکو» با ضربه سر به گل چهارم نراتزوری تبدیل کرد تا برد رویارویی تیمش کامل شود.

اینتر با این پیروزی فراموش نشدنی، ۵۴ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول قرار گرفت و میلان هم ۳۲ امتیازی باقی ماند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و سوم سری آ

آ. اس رم ۲ – بولونیا ۳

فیورنتینا یک – آتالانتا ۲

تورینو یک – سمپدوریا ۳

هلاس‌ورونا ۲ – یوونتوس یک

اسپال یک – ساسولو ۲

جنوا یک – کالیاری صفر

ناپولی ۲ – لچه ۳

برشا یک – اودینزه یک

پارما صفر – لاتزیو یک

اینتر ۴ - میلان ۲

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین