کد خبر: ۶۳۵۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

طلسم‌هایی که در دیدار الشرطه و استقلال نشکست

در دیدار الشرطه عراق و استقلال ایران طلسم‌هایی می‌توانست شکسته شود اما این اتفاق رخ نداد.
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نخستین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهر اربیل مقابل میزبان خود تیم الشرطه عراق به تساوی یک بر یک رضایت داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که طلسم‌هایی برای هر ۲ تیم پابرجا ماند.

فرهاد مجیدی با استقلال به دنبال رسیدن به هفتمین پیروزی کلی و چهارمین پیروزی آسیایی بود اما چهارمین تساوی در مجموع و دومین تساوی در لیگ قهرمانان آسیا برایش به ارمغان آمد. با این حال مجیدی در دهمین تجربه سرمربیگری خود در استقلال همچنان بدون شکست باقی ماند.

طلسم‌هایی که در دیدار الشرطه و استقلال نشکست

تیم فوتبال الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا هیچوقت به برتری نرسیده و در دوازدهمین مسابقه خود به سومین تساوی رسید. ۹ باخت هم برای این تیم به ثبت رسیده است. ۲ تساوی از این سه تساوی در برابر تیم‌های ایرانی بوده است.

استقلال در سومین تقابل در برابر تیم الشرطه باز هم در رسیدن به پیروزی ناکام ماند. پیش از این ۲ باخت در جام باشگاه‌های سال ۱۳۵۰ برای آبی‌پوشان به ثبت رسیده بود. همچنین نمایندگان عراق در هشتمین رویارویی با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در حسرت برد باقی ماندند.

استقلال برای ششمین فصل متوالی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست نخستین بازی مرحله گروهی خود را ببرد. آبی‌پوشان تهرانی در این دیدار می‌توانستند سه امتیاز را به دست بیاورند اما هر چه زدند به در بسته خورد.

این دومین تساوی پیاپی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بود. تا به حال در دوران سرمربیگری فرهاد سابقه نداشته که این تیم در ۲ دیدار متوالی نتواند به برتری برسد. آبی‌پوشان همچنین برای ششمین بار با فرهاد مجیدی بازی برده خود را با تساوی عوض کردند. این اتفاق برای دومین بار در لیگ قهرمانان برای آنها رخ داد. فصل پیش نیز استقلال برابر الدحیل با یک گل پیش بود اما گل تساوی را دریافت کرد.

استقلال در برابر نمایندگان عراق پنج بار پیکار داشته که حاصل آن ۲ تساوی، ۲ باخت و یک برد بوده است. از اولین و آخرین برد حدود ۲۱ سال می‌گذرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین