کد خبر: ۶۳۵۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲

آتش‌سوزی در برج آزادی تهران

دقایقی قبل قسمت موتورخانه برج آزادی دچار آتش سوزی شد که این حادثه در کمترین زمان و بدون آسیب دیدگی به برج مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«سید جلال ملکی» شامگاه دوشنبه درباره جزئیات این حادثه گفت: در قسمت موتورخانه طبقه منهای یک برج آزادی چند کارتن خالی دچار آتش سوزی شده بود که آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به خاموش کردن آتش و ایمن سازی اقدام کردند.

وی افزود: این آتش سوزی بدون سرایت به سایر اماکن برج آزادی توسط آتش نشانان مهار شد.

آتش‌سوزی در برج آزادی تهران

گیر کردن دست کودک در چرخ گوشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه از گیر کردن دست راست کودک حدود ۳ ساله در داخل چرخ گوشت خانگی خبر داد.

وی افزود: ساعت ۱۷:۳۷ امروز حادثه گیر کردن دست کودک در داخل چرخ گوشت به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد:‌ در این حادثه دست راست کودک در داخل چرخ گوشت خانگی گیر کرده بود که چرخ گوشت به همراه کودک به بیمارستانی در محله یوسف آباد منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور در اتاق عمل بیمارستان نسبت به برش زدایی بدنه فلزی چرخ گوشت انجام و در نهایت دست این کودک از داخل چرخ گوشت خارج شد.

به گفته وی، پس از عملیات رهاسازی دست کودک مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه دست راست این کودک حدود ۳ ساله آسیب جدی دید از شهروندان به ویژه والدین خواست که کودکان را در معرض وسایل خطرناک برقی از جمله چرخ گوشت، اتو و همچنین بخاری قرار ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین