کد خبر: ۶۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

دعوت آملی لاریجانی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام از آحاد مردم برای شرکت در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد و گفت: ملت ایران در راهپیمایی۲۲بهمن نشان خواهند داد که باوجود همه مشکلات، هیچ‌گاه تسلیم سلطه نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله صادق آملی لاریجانی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مساله بزرگداشت انقلاب اسلامی، خصوصاً یوم الله ۲۲بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نشان دادن وحدت ملت همچنان بسیار با اهمیت است.

رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: امسال که ما با تشدیدحرکت‌های ناهنجار بین‌المللی از ناحیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مواجه بودیم، راهپیمایی مردم معنای دیگری خواهد داشت. ما اطمینان داریم که مردم بصیر ما در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن به جهان نشان خواهند داد که این ملت با بصیرت خودش و استقامت خود با وجود همه مشکلات، هیچ گاه تسلیم سلطه نخواهد شد.

دعوت آملی لاریجانی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی مجمع، وی افزود: از همه مردم عزیزمان می‌خواهیم که مثل سابق این راهپیمایی عظیم را هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنند و وحدت و انسجام ملی را در آن متجلی کنند تا کشورهای سلطه بفهمند که این مردم با همه سلایق و با همه مشکلات و گاه انتقاداتی که دارند، پای انقلاب ایستاده‌اند و اهداف و غایات مهم اخلاقی و معنوی و انسانی انقلاب را رها نخواهند کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: امیدواریم راهپیمایی روز ۲۲بهمن امسال، به دشمنان خصوصاً آمریکایی‌ها نشان دهد ادعاهایی که در انصراف مردم از انقلاب داشته‌اند، هیچ بنیانی نداشته و تخیلی بیش نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین