کد خبر: ۶۳۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
پلیس راهور اعلام کرد:

بارش برف و باران در اکثر استان‌ها و لزوم استفاده از زنجیر چرخ

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در اکثر استان کشور بارش برف و باران ادامه دارد و ضرورت دارد هموطنان درصورت تردد در محورهای برف گیر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

در استان های خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین، آذربایجان غربی و گیلان در اکثر محورها بارش برف گزارش شده است.

براساس این گزارش، در شرق استان تهران (محور فیروزکوه)، استان سمنان (محور سمنان - فیروزکوه)، همدان (محور همدان- کرمانشاه محدوده گرده اسدآباد)، مرکزی (محورهای ساوه-تهران و همدان-تهران)، مازندران (محورهای کندوان,هراز و سوادکوه) و زنجان (محور زنجان - ابهر) بارش برف گزارش شده است.

بارش برف و باران در اکثر استان‌ها و لزوم استفاده از زنجیر چرخ

پلیس از هموطنان خواست در صورت تردد از این محورها حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از چراغ مه شکن استفاده کنند و حتما فاصله طولی خود با خودروی جلویی را رعایت کنند.

براساس این گزارش در استان های مازندران (اکثر محورها)، باران و در استان های زنجان (اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محور ارومیه-سلماس)، همدان (محور همدان-کرمانشاه محدوده گرده اسدآباد) کولاک گزارش شده است براین اساس رانندگان حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

همچنین تردد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان (اکثر محورها)، گلستان و چهارمحال و بختیاری (ارتفاعات) تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، گیلان، همدان (ارتفاعات) مه گرفتگی همراه با کاهش دید و در استان های سیستان و بلوچستان شمال (اکثر محورها)، کرمان شمال (محور فنوج-زاهدان) وزش باد با کاهش دید گزارش شده است.

در استان های چهارمحال و بختیاری (اکثر محورها) وزش باد شدید گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور،ترافیک در مسیر جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و هراز-طول محور پرحجم و روان، آزادراه تهران به کرج (محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس) نیمه سنگین و در آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا مهرویلا )نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا دقایقی پیش اعلام کرد: در استان زنجان محور ابهر - خدابنده به علت بارش برف شدید,کولاک و یخ زدگی مسدود شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین