کد خبر: ۶۳۶۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

نوبخت: پیروزی نهایی از آن انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به رغم همه دشمنی ها در طول ۴۱ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی ایران، پیروزی نهایی از آن ماست.
نوبخت: پیروزی نهایی از آن انقلاب اسلامی است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت در جمع راهپیمایان گرگانی ۲۲ بهمن اظهار کرد: اینکه فکر کنیم دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران به خاطر از دست دادن حضور او در منطقه است، تحلیلی سطحی است زیرا اکنون حضور او در منطقه به مراتب بیشتر از گذشته است.

وی با اشاره به شرایط جهان در زمان انقلاب اسلام، افزود: در شرایط آن زمان، یک مجتهد جامع الشرایط با بازخوانی و احیای اسلام راستین، تفکری را تحت عنوان جمهوری اسلامی مطرح کرد که نه غرب بود و نه شرق؛ به همین جهت هم غرب و هم شرق متحد شدند که این نظام و تفکر جدید در جهان که بر پایه اسلام ناب محمدی بنا شد را نابود کنند.

نوبخت: پیروزی نهایی از آن انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه همه تلاش دشمن، ساقط کردن این انقلاب بود، بیان کرد: در ابتدا تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام شکل نگیرد و در ابتدا به دنبال تحریک قومیت ها در کشور رفتند و بعد از اینکه دیدند این کار جواب نمی دهد، ترورها را در چند مرحله شروع کردند و در این کار هم به هدف خود نرسیدند. بعد از آن با ۱۲ لشگر مکانیزه به همراه حمایت های تسلیحاتی گسترده به ما حمله کردند و در این مرحله نیز با رشادت های سپاه، ارتش و نیروهای مسلح، به اهداف خود نرسیدند.

نوبخت ادامه داد: با تحریم و محاصره اقتصادی به دنبال این بودند که کشور را از پای در بیاورند. آنها تلاش داشتند آنقدر سختی های معیشتی را به مردم وارد کنند که جنگ داخلی به وجود بیاید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه آخرین تحریم هم توسط دولت آمریکا در حال انجام است، گفت: این تحریم ظالمانه حتی از تحریم نفت در برابر غذا هم سخت تر است. تمام تلاششان این است که به ما اجازه ندهند یک قطره نفت بفروشیم.

نوبخت بیان کرد: آنها به دنبال این بودند که با اعمال فشار وضعیتی را در کشور بوجود بیاوردند که قادر نباشیم حقوق کارکنان را بدهیم و طرح های عمرانی و تجهیز نیروهای مسلح را انجام دهیم اما به کوری چشم آنها همه این کارها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند مردم ما در سختی زندگی می کند اما ایران امروز هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان است. صندوق بین المللی پول اعلام کرد که ایران با وجود تحریم های اقتصادی آمریکا، امسال از رکود خارج خواهد شد. این امر جز با رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر انقلاب میسر نشده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: با وجود ۴۱ سال تلاش دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی، امروز از نظر علمی در منطقه در جایگاه اول و در جهان جایگاه پانزدهم را دارا هستیم. از محدود کشورهای دارای دانش هسته ای و هوافضا هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین