کد خبر: ۶۳۶۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

مصباحی‌مقدم: مخالفتی برای حضور در لیست جبهه پیشرفت و عدالت ندارم/آقاتهرانی: به دنبال وحدت واقعی باشیم، درگیر شدن باهم جواب نمی دهد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس آینده باید مجلس کارآمد، انقلابی، جهادی و تأثیرگذار و مقدمه‌ای برای حضور دولتی قوی باشد.
مصباحی‌مقدم: مخالفتی برای حضور در لیست جبهه پیشرفت و عدالت ندارم/آقاتهرانی: به دنبال وحدت واقعی باشیم، درگیر شدن باهم جواب نمی دهد
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب انسجام ملی خواهد شد و وحدت کلمه ما را نشان می‌دهد که امام (ره) روی آن تاکید می‌کردند.

وی افزود: از سوی دیگر این حضور، پشتیبانی از رهبر انقلاب است به همین جهت حضور پرشور مردم لبیک به حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دولت آمریکا، تصریح کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان «ترامپ» است؛ او جرثومه ای است که شخصاً شهادت شهید سلیمانی را برعهده گرفت.

مصباحی مقدم با بیان اینکه در مقابل این ملت باید خشوع و تواضع کرد، گفت: مجلس آینده باید مجلس کارآمد، انقلابی، جهادی و تأثیرگذار و مقدمه‌ای برای حضور دولتی قوی باشد. مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند و نیازمند تدبیر هستیم.

وی در خصوص حضورش در لیست جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، گفت: مخالفتی برای حضور در جبهه پیشرفت و عدالت ندارم و آقای صدر با من در این خصوص تماس گرفت.

مطهری: اعتراض حق قانونی هر شهروند است

علی مطهری هم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امسال به دلیل آنچه مقارن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، باشکوه‌تر است.

وی ادامه داد: مردم این راه را از ابتدا انتخاب کرده‌اند و هیچگاه آن را رها نخواهند کرد و به همین دلیل مردم هر سال در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراض حق قانونی هر شهروند است و مردم باید به شکل مسالمت‌آمیز اعتراض خود را مطرح کنند و این اعتراض می‌تواند در انتقاد از وضعیت اقتصادی و سیاسی باشد. راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال، ارتباطی با معترض بودن مردم ندارد و این مساله مقوله‌ای جداست. راهپیمایی وظیفه‌ای است که انجام می‌دهند و در عین حال می‌توانند انتقاداتی به وضعیت موجود داشته باشند.

حدادعادل: آری به انقلاب و یک نه بزرگ به آمریکا

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: پیام این حضور یک آری به انقلاب و یک نه بزرگ به آمریکا است.

وی افزود: قطعا حضور مردم در راهپیمایی پشتوانه‌ای برای انتخابات پرشور است.

آقاتهرانی: باید به سمت وحدت واقعی حرکت کنیم

مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران و در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت انبوهی را امروز در سرمای تهران مشاهده کرده‌ایم این در حالی است که شب گذشته در تهران برف آمده اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار دلگرم‌کننده است.

وی افزود: کار آمریکا و استکبار جهانی ندیدن جمعیت راهپیمایی‌های تهران است و ما نباید اصلا آمریکایی‌ها را به حساب آوریم و به آنها توجهی کنیم اما باید دشمن را شناخته و حواس خود را جمع کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: درگیر شدن با یکدیگر در موضوعات مختلف به هیچ وجه جواب نمی‌دهد و باید تلاش کنیم تا به سمت وحدت واقعی حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید همانطور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک هدف واحد را دنبال می‌کنند مسئولین هم باید هدف مشترکی را دنبال کنند.

آقاتهرانی با بیان اینکه مردم کشورمان بسیار خوب هستند و بزرگ‌ترها و مسئولین باید در عملکرد خود مراقبت لازم را داشته و درست عمل کنند گفت: مردم باید محکم پای انتخابات آمده و بدانیم که این حضور گسترده مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به انتخابات هفته آینده مجلس و مردم ایران گفت:‌ باید در انتخاب‌ نمایندگان خود دقت کرده و انتخاب صحیحی را داشته باشیم. نباید ما شاهد مجلسی باشیم که بعد از ۴ سال بگویند ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت شده‌اند که خیلی افتضاح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین