کد خبر: ۶۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

قلعه‌نویی: العین ضعیف نبود، ما خوب بودیم/ مثل یک ساعت منظم بازی کردیم

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش در یک بازی زیبا برنده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل العین در نشست خبری گفت: به هر حال در این مسابقات بازی اول اهمیت بالایی دارد. به خصوص برای تیم ما که چهار سال از لیگ قهرمانانا آسیا دور بودیم. باید به هر دو تیم تبریک بگویم که یک فوتبال بسیار زیبا انجام دادند. خدا را شکر می‌کنیم که از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم و یک پیروزی خوب را رقم زدیم. تا فردا می‌توانیم از این پیروزی خوشحال باشیم اما باید از این به بعد به بازی با السد فکر کنیم.

قلعه‌نویی: العین ضعیف نبود، ما خوب بودیم/ مثل یک ساعت منظم بازی کردیم

سرمربی سپاهان یادآور شد: اگر به حریف اجازه می‌دادیم، بازیکن شماره یازده، هفت و ۹ این تیم ما را اذیت می‌کردند. واقعا از بازیکنانم ممنونم که با یک بازی خوب پنجاه متر رو به جلوی این تیم را از بازی خارج کنند و در خط هافبک چیزی‌هایی که خواستیم را پیاده کردیم و به گل رسیدیم. باید بازیکنامم را به خاطر عملکردشان ستایش کنم.

وی ادامه داد: تماشاگرانی که از اصفهان آمدند باعث افزایش روحیه ما شدند. درست است که تعدادشان کم بود اما اندازه ۳۰ هزار نفر به ما روحیه دادند.

قلعه نویی با رد عملکرد ضعیف العین در این دیدار گفت: العین ضعیف نبود بلکه ما خوب بودیم چون هر چه از بازیکنانم در خط دفاع و حمله خواستم انجام دادند. مطمئن باشید العین تیم‌های دیگر گروه را اذیت خواهد کرد. به غیر از ده دقیقه پایانی، سپاهان مانند ساعت منظم بازی کرد.

سرمربی سپاهان افزود: تا فردا ریکاوری می‌کنیم. این بازی را فراموش می‌کنیم چون جزو تاریخ است. از فردا باید برای بازی با السد آماده شویم و بازی السد با النصر را تماشا کنیم. خیلی خوشحالم که با السد همگروه هستیم چون من قبلا بازیکن السد بودم. زمانی که در این تیم بودم، دو جام را کسب کردم و خوشحالم که به بیش از ۳۰ سال قبل باز می‌گردم چرا که در جوانی بازیکن این تیم بودم. امیدوارم هم دوره‌های خودم در این تیم را در قطر ببینم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین