کد خبر: ۶۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷

گرفتار شدن 1000 نفر در برف و کولاک لرستان

در پی بارش برف و وقوع کولاک در برخی از محورهای استان ۱۰۰۰ نفر در جاده‌ها گرفتار شدند که توسط تیم های جمعیت هلال احمر اسکان یافتند.
گرفتار شدن 1000 نفر در برف و کولاک لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

با ورود سامانه بارشی به استان لرستان و کاهش دمای هوا اکثر نقاط استان لرستان سفید پوش شد و برف زمستانی بسیاری از مسیرهای روستایی استان را بار دیگر بست.

طی روزها اخیر با شدت گرفتن بارش‌ها، لغزندگی و کولاک در برخی از محورها به ویژه در مناطق سردسیر استان برخی از رانندگان و مسافران در جاده گرفتار شدند که توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال احمر امدادرسانی شده و اسکان یافتند.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این رابطه اظهارداشت: از عصر روز 22 بهمن تاکنون هلال احمر به بیش از 1000 حادثه‌ دیده که گرفتار برف و کولاک شده بودند امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه 82 نفر از نیروهای امدادی و عملیاتی طی دو گذشته به بیش از 1000 حادثه‌ دیده در پنج منطقه استان امدادرسانی کردند افزود: معمولان،گاماسیاب، گشور، شول‌آباد و کیلومتر 50 خرم‌زال از جمله مناطقی بود که بیشتر درگیر برف و کولاک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: در مدت مذکور 185 نفر توسط جمعیت هلال احمر اسکان پیدا کردند و بیش از 266 خودرو نیز توسط عوامل امداد و نجات رهاسازی شدند.

وی بیان کرد: مواد غذایی که بین افراد حادثه دیده توزیع شد شامل تعداد 137 بسته غذایی 72 ساعته به همراه 230 بسته بیسکویت و مواد غذایی از قبیل خرما، کشمش آب‌معدنی، کنسرو، نان و قند بود.

رضایی با اشاره به آماده باش تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هموطنان در صورت نیاز به امداد رسانی می‌توانند با شماره 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین