کد خبر: ۶۳۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۳

رکورد ورودی نمایندگان وزنه‌برداری ایران اعلام شد

 رکورد ورودی اعضای تیم ملی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و ایران برای حضور نمایندگان کشورمان امروز اسامی و رکورد ۱۳ وزنه‌بردار نوجوان و جوان را برای شرکت در این رقابت‌ها به کنگره مسابقات ارایه کرد.

اولین نماینده جوانان ایران «حسین پاکار» در دسته ۶۷ کیلوگرم با ورودی ۲۷۲ کیلوگرم در گروه اول است که ۲۷ بهمن به روی تخته خواهد رفت. در این گروه ۹ وزنه‌بردار حضور دارند که «سیخان تایسویو» از قزاقستان بیشترین ورودی را از آن خود کرده است. وی با رکورد ۳۱۰ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کند.

رکورد ورودی نمایندگان وزنه‌برداری ایران اعلام شد

نماینده دوم ایران «روح الله بیرانوند» در دسته ۷۳ کیلوگرم گروه اول جوانان با ورودی ۳۰۰ کیلوگرم است که ۲۷ بهمن به روی تخته می‌رود. در این دسته ۱۳ وزنه بردار حضور دارند که بیشترین ورودی را «رحمت اروین عبدالله» از هند با رکورد ۳۲۰ دارد.

همچنین در این دسته دیگر نماینده ایران «میرمصطفی جوادی» در این روز با رکورد ۳۰۵ کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت.

بیست و هشتم بهمن ماه نیز «محمد پورحسن» نماینده نوجوانان در دسته ۸۹ کیلوگرم گروه دوم با ورودی ۲۸۰ کیلوگرم به روی تخته می‌رود. در این گروه هشت وزنه‌بردار حضور دارند که بیشترین ورودی از آن «کوربانموراد نوموزو» از ازبسکتان با ورودی ۲۹۵ کیلوگرم است.

در گروه اول دسته ۸۹ کیلوگرم «حسین بیرانوند» با ورودی ۳۱۰ کیلوگرم و «آرمین عباسی» با رکورد ۳۰۵ کیلوگرم ۲۹ بهمن به عنوان نماینده جوانان به روی تخته می‌روند. در این گروه هفت وزنه‌بردار حضور دارند که بیشترین ورودی را «نورجیسا آدیلتولی» از قزاقستان دارد.

«افشین طاهری» نیز در دسته ۹۶ کیلوگرم گروه اول با ورودی ۳۳۳ کیلوگرم به عنوان نماینده جوانان در ۲۹ بهمن وزنه می‌زند. در این گروه ۱۱ وزنه بردار حضور دارند که بیشترین ورودی را «آرتیوم آنتروپو» از قزاقستان با رکورد ۳۶۰ کیلوگرم دارد.

«حسن عمادی» ملی پوش نوجوان و ابوالفضل خاکپور» ملی‌پوش جوان نیز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم گروه اول با ورودی ۳۱۰ و ۳۲۷ کیلوگرم ۲۹ بهمن به روی تخته خواهند رفت. در این گروه ۱۲ وزنه‌بردار حضور دارند که بیشترین ورودی را «راخات کبولات» از قزاقستان با رکورد ۳۵۰ کیلوگرم دارد.

«امیررضا محمدنیا» و «علیرضا اسفندیاری» ملی‌پوشان جوان در دسته به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم گروه اول با ورودی ۳۰۵ و ۳۱۸ کیلوگرم ۲۹ بهمن به روی تخته می‌روند. در این گروه هشت وزنه‌بردار حضور دارند که بیشترین ورودی از آن محمد نیا است.

«آیت شریفی» و «رضا حسین پور» ملی پوشان جوان در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم گروه اول با ورودی ۳۶۰ و ۳۵۲ کیلوگرم ۳۰ بهمن به روی تخته خواهند رفت. در این دسته هفت وزنه‌بردار حضور دارند که بیشترین ورودی را شریفی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین