کد خبر: ۶۳۶۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

موسوی: مشارکت مردم در انتخابات شکستی دوباره برای آمریکا است

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز آمریکا سیاست دلسرد کردن مردم و گرفتن امید را در پیش گرفته و مشارکت مردم در انتخاب نمایندگان خود که از مهم‌ترین ارکان نظام است می‌تواند پاسخی کوبنده برای آمریکایی‌ها باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه رای مردم و مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مردم باید با مشارکت در انتخابات از حق رای خود استفاده کنند. از نظر من انتخابات مجلس شورای اسلامی از انتخابات شورای شهر و حتی ریاست جمهوری نیز بالاتر است، چرا که نتیجه انتخابات راه یافتن گروهی به مجلس شورای اسلامی است و به گفته امام خمینی (ره) مجلس در راس امور قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: و لذا انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آمریکا 40 سال است که تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا انقلاب را کنار زند و از تمام ابزارهای خود نظیر تحریم، جنگ، مقابله مستقیم و محاکم بین‌المللی استفاده کرده، اما موفق نشده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا در مقاطع مختلف تاریخی سعی کرده تا مردم را نسبت به نظام دلسرد کند و امروز بعد از شکست در عملیان نظامی و هم‌چنین تحریم‌ها روی به دلسرد کردن مردم از صندوق‌های رای آورده است. تحریم‌های آمریکا فشار زیادی را به مردم وارد کرده و آنان را در تنگنا قرار داده است. امروز آمریکا سعی دارد امید و نشاط را از مردم بگیرد.

موسوی بیوکی در ادامه تاکید کرد: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات بار دیگر آمریکا را شکست خواهند داد. با انجام اقداماتی می‌توان میزان مشارکت مردم را در انتخابات افزایش داد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: بنده پیش‌بینی می‌کنم بالای 50 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند و هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد در مجامع بین‌المللی و مواضع دیپلمات‌های ما تاثیرگذار بوده و باعث حضور مستحکم ایران در مجامع بین‌المللی می‌شود. مشارکت مردم حائز اهمیت فوق‌العاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
امریکا دیگه پودر شده جایی برا شکسته شدن نداره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین