کد خبر: ۶۳۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

نساجی با پارس جنوبی جم مساوی کرد

دیدار تیم‌های نساجی و پارس جنوبی جم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی در زمین خانگی نماینده مازندران خاتمه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار ۲ تیم در هوای بارانی مازندران و در زمین خانگی نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در پایان ۹۰ دقیقه قانونی هیچ یک از دو تیم به گل دست نیافتند و نتیجه با تساوی صفر- صفر خاتمه یافت.

نساجی که ۲ بازی گذشته خود را در برابر سایپا میان جدولی و شاهین شهرداری بوشهر ته جدولی واگذار کرده بود و به دنبال برد در این دیدار خانگی برای جبران ناکامی هایش در بازی های خانگی نیم فصل دوم بود، این بار به هوای بارانی روزهای آخر بهمن ماه برخورد کرد تا نتواند به رغم برخورداری از هواداران تیمش به نتیجه برد که پیش از این برایش برنامه ریزی کرده بود، دست یابد.

نساجی با پارس جنوبی جم مساوی کرد

نساجی مازندران با این تساوی امتیازش را در جدول رده بندی به ۲۰ رساند و پارس جنوبی جم که در همسایگی این تیم در جدول قرار دارد ، ۱۷ امتیازی شد. به نطر می رسد نساجی با این تساوی همچنان در رده دوازدهم جدول باقی بماند.

نساجی مازندران باید در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در تبریز مهمان تیم ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم نیز میزبان دیگر تیم آذربایجان شرقی یعنی تراکتور سازی باشد . دیدار نساجی با ماشین سازی هشتم اسفند و پارس جنوبی با تراکتور هم ۲۹ بهمن برگزار می شود.

ترکیب نساجی
برای نساجی به سرمربیگری رضا مهاجری در دیدار با پارس جنوبی جم علیرضا حقیقی، مجتبی ممشلی، حامدشیری، حسین ماهینی، احسان قهاری، محمد مهدی نظری، سید محمد میری، محمد عرفان معصومی، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمد عباسزاده (دروازه بان ) بازی کردند.

ترکیب پارس جنوبی جم
تیم پارس جنوبی جم هم با سرمربیگری هومن افاضلی در این دیدار مسعود پورمحمدی، فریبرز گرامی، ماگنو باتیستا، شهرام گودرزی، محمود شفیعی، پوریا آریا کیا، محمد نوری، نیما انتظاری، سید امین منوچهری، میلاد خدایی اصل و میلاد باقری را وارد میدان کرد.

داوران این دیدار
برای قضاوت این دیدار هم رضا کرمانشاهی قاضی میدان بود و حسن ظهیری و محسن بابایی هم به او در این کار کمک کردند. عسکری محمدی هم به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور داشت و ناظر فدراسیون فوتبال هم برای این دیدار جعفری بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین