کد خبر: ۶۳۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

دلار، طلا و سکه گران شدند

دلار ۴۵۰ تومان و سکه ۱۵۰ هزار تومان گران شدند. شاخص بورس نیز این هفته بیش از ۱۳ هزار واحد رشد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

این هفته روند قیمت‌ها در تمام بازارها صعودی بود. دلار که هفته گذشته را با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به پایان رسانده بود، این هفته به قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

یورو نیز با افزایش ۴۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته، ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان شد.

قیمت‌ها در بازار سایر ارزها نیز افزایش یافت. در معاملات آخرین روز هفته، درهم امارات سه هزار و ۸۶۰ تومان، لاری گرجستان چهار هزار و ۸۹۶ تومان، لیر ترکیه ۲ هزار و ۳۲۹ تومان، دلار کانادا ۱۰ هزار و ۶۴۰ تومان، دلار استرالیا ۹ هزار و ۴۹۸ تومان، فرانک سوئیس ۱۴ هزار و ۶۲۵ تومان، روبل روسیه ۲۲۳ تومان، بات تایلند ۴۵۸ تومان و رینگیت مالزی ۳ هزار و ۴۲۲ تومان نرخ گذاری شدند.

دلار، طلا و سکه گران شدند

گرانی ۱۵۰ هزار تومانی سکه

روند قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، در یک ماه اخیر سیر صعودی خود را حفظ کرده است. سکه بهار آزادی ۱۵۰ هزار تومان گران شد و در آخرین روز معاملات، به قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. نیم‌سکه ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان شد و ربع سکه نیز با قیمت یک میلیون و ۶۱۰ هزار تومان معامله شد. به این ترتیب، نیم سکه ۸۰ و ربع سکه ۷۰ هزار تومان گران شدند.

طلای ۱۸ عیار نیز که در آخرین روز هفته گذشته، گرمی ۵۰۷ هزار تومان معامله می‌شد، این هفته با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت به گرمی ۵۱۷ هزار تومان رسید.

رشد ۲ درصدی بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، این هفته ۱۳ هزار و ۱۸۵ واحد افزایش یافت. به این ترتیب، شاخص کل ۲ درصد رشد کرد و به رقم ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۵۴۰ هزار و ۳۲۴ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۵۵۵ هزار و ۷۳۴ واحد رسید و افزایش ۱۵ هزار و ۴۱۰ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۴۶ هزار و ۵۷۱ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۴۸ هزار و ۹۳۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۹۷ هزار و ۷۶۵ واحد به عدد ۹۹ هزار و ۳۲۶ واحد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین