کد خبر: ۶۳۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: حضور حداکثری در انتخابات برای کشور امنیت‌ساز است

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسائل امنیت‌ساز برای کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "علی عبداللهی" روز یکشنبه در جلسه جمع‌بندی نظارت عالی ستادی و ارزیابی میدانی از فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره بر اهمیت انتخابات دوم اسفند افزود: مردم همیشه پای نظام بوده و هستند و همانطور که برغم جوسازی‌ها، بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، در انتخابات دوم اسفند نیز حضوری گسترده خواهند داشت و یکبار دیگر دشمن را مأیوس می‌کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: حضور حداکثری در انتخابات برای کشور امنیت‌ساز است

وی اظهار داشت: به لطف الهی و با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، همواره کشور ما از امنیت بالایی برخوردار بوده، به‌گونه‌ای که کارشناسان خارجی به این موضوع اذعان و اعتراف می‌کنند که ایران کشوری امن است.

سردار عبداللهی با اشاره به رشد شاخص‌های امنیتی در کشور تصریح کرد: البته انتظار این است که در همه موضوعات، اقدام انقلابی صورت بگیرد بنابراین باید کار، فکر و ایده‌های ما هم انقلابی باشد تا بتوانیم خواسته‌های انقلابی را برآورده کرده و انتظارات را پاسخگو باشیم.

وی افزود: در بررسی آمار جرایم در کشور متوجه می‌شویم که میزان جرایم در کشور ما از بسیاری کشورهایی که مدعی داشتن کشور امن هستند، بسیار کمتر است.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، موضوع احساس امنیت در جامعه را به‌عنوان یک دغدغه بیان کرد و اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا احساس امنیت در جامعه افزایش پیدا کند و در همین راستا نیز عوامل کاهش احساس امنیت اجتماعی را شناسایی و برای ریشه‌کن کردن آنها تلاش کنیم.

وی به بازدید خود از نمایشگاه هوشمندسازی و دستاوردهای پلیس اصفهان نیز اشاره و ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار "معصوم بیگی"، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته در این فرماندهی به‌ویژه در حوزه شکل‌گیری پلیس هوشمند، قابل توجه و باعث خوشحالی است.

سردار عبداللهی متذکر شد: البته هرچقدر که به جلو پیش می‌رویم، مُجرمان و مُتخلفان هم از شیوه‌های جدیدتری برای ارتکاب جرایم خود بهره می‌برند و استفاده از فناوری روز دنیا توسط مجرمان سبب ناامن‌تر شدن جامعه می‌شود که در مقابل پلیس هم باید تلاش‌های خود را بیشتر کند.

وی با بیان‌اینکه امروز وجود امنیت در کشور ما از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد، تاکید کرد: دشمن برای ناامن‌کردن کشور ما هدفگذار کرده و آماده استفاده از هر فرصتی در این زمنیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین