کد خبر: ۶۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

تیتر جالب روزنامه عربستانی درباره‌ی فرهاد مجیدی

روزنامه عربستانی قبل از دیدار حساس استقلال برابر الاهلی از تجربه بالای سرمربی آبی پوشان پایتخت سخن به میان آورد.
تیتر جالب روزنامه عربستانی درباره‌ی فرهاد مجیدی
آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال ایران و الاهلی عربستان در کویت به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه الریاضیه عربستان از تجربه بالای فرهاد مجیدی در فوتبال خلیج فارس سخن به میان آورد و با تیتر" مجیدی آگاه به فوتبال خلیج" نوشت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شناخت خوبی از جزئیات فوتبال خلیج (فارس) در کشورهای عربی دارد، چرا که او 6 سال به عنوان بازیکن در دو لیگ امارات و قطر بازی کرده است. این مربی 43 ساله در 5 فصلی که در فوتبال امارات حضور داشت برای 5 تیم العین، الوحده، الوصل، النصر و الشباب بازی کرده است.

در ادامه این گزارش سایت عربستانی آماده است: مجیدی یک فصل هم راهی لیگ ستارگان قطر شد تا برای الغرافه بازی کند و در سال 2013 با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سرمربی کنونی استقلال پیش از این در سال 2010 با پیراهن استقلال در مرحله گروهی به عنوان بازیکن برابر الاهلی بازی کرد و توانست 2 گل به ثمر برساند تا استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شود.

این روزنامه عربستان در ادامه نوشت که الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های ایرانی بیش از دیگر تیم ها بازی کرده است تا جایی که 20 بار برابر تیم های ایرانی بازی کرده که نتیجه آن 10 پیروزی، 6 شکست و 4 تساوی بوده است.

این دیدار درحالی برگزار می شود که هر دو تیم استقلال و الاهلی در دیدار نخست خود به تساوی دست پیدا کردند و به همین خاطر به پیروزی در گام دوم نیاز دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین