کد خبر: ۶۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

4 باشگاه لیگ برتری محکوم شدند/ رد شکایت نکونام از نساجی و تبرئه پرسپولیس

در پرونده شکایت مجید علیاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 4 میلیون و 33 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
4 باشگاه لیگ برتری محکوم شدند/ رد شکایت نکونام از نساجی و تبرئه پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت توحید غلامی از باشگاه ماشین سازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 536 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 684 هزار و 800 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت مجید علیاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 4 میلیون و 33 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت مسلم خالقی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه محکوم به پرداخت 315 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 877 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی شد.

*در پی شکایت حمیدرضا علی عسگری از باشگاه پرسپولیس،کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را رد کرد.

*در پرونده شکایت مصطفی علیخانی جودکی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 108 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 354 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت جواد نکونام از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین