کد خبر: ۶۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

شناسایی عاملان درگیری انتخاباتی در رومشکان لرستان

فرماندار رومشکان با اشاره به شناسایی عاملان درگیری بین طرفداران دو کاندیدا در این شهرستان گفت: مطابق قانون با برهم‌زنندگان نظم عمومی برخورد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

نعمت‌الله دستیاری در رابطه با درگیری‌ای که بین طرفداران دو کاندیدا در رومشکان رخ داد، اظهار داشت: نیروی انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، هم‌اکنون افراد خاطی شناسایی شده و اوضاع تحت‌کنترل است.

وی با بیان اینکه از کاندیداهای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان تقاضا داریم که طرفداران خود را به آرامش دعوت کنند، افزود: مطابق قانون با برهم‌زنندگان نظم عمومی برخورد می‌شود.

شناسایی عاملان درگیری انتخاباتی در رومشکان لرستان

فرماندار رومشکان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده، عنوان کرد: نیروهای تعیین‌شده در مراحل مختلف برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تمهیدات لازم نیز برای یک انتخابات پرشور در رومشکان اندیشیده شده‌است.

وی بیان کرد: 46 صندوق اخذ رأی در 6 نقطه شهری و مناطق روستایی شهرستان رومشکان در روز دوم اسفند 98 برپا می‌شود که 2 صندوق اخذ رأی در رومشکان مختص به بانوان است.

دستیاری با تأکید به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در رومشکان در نهایت سلامت برگزار می‌شود، گفت: مسائل امنیتی در ایام انتخابات در این شهرستان رصد شده و به مردم اطمینان می‌دهیم که با تمام ظرفیت از آرای آنان صیانت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین