کد خبر: ۶۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

بازیگر «جوکر» در فیلمی ۱۰ میلیون دلاری

بازیگر برنده اسکار برای ایفای نقش «جوکر» د ر پروژه جدیدش هم با سوژه‌ای تقریبا مربوط به مسایل روانی روبه‌رو است.
بازیگر «جوکر» در فیلمی ۱۰ میلیون دلاری
آفتاب‌‌نیوز :

از همین حالا شرکت «ای ۲۴» به بازار فیلم اروپا در برلین رفته تا نخستین فیلم خواکین فینیکس بعد از «جوکر» را به خریداران ارایه کند.

این پروژه درامی به نویسندگی و کارگردانی مایک میلز فیلمساز «زنان قرن بیستمی» و «تازه‌کارها» خواهد بود که هنوز عنوانی برای آن تعیین نشده است. «ای ۲۴» مسئولیت تهیه‌کنندگی و تامین مالی این پروژه را بر عهده دارد و فروش آن را از هفته آینده آغاز خواهد کرد. این پروژه احتمالاً بسیار در میان خریداران محبوب خواهد بود.

فینیکس بازیگر برنده جایزه اسکار در این فیلم نقش هنرمندی را ایفا می‌کند که باید از خواهرزاده جوان خود حمایت کند و به این ترتیب این دو در سفری به سراسر آمریکا، با هم نزدیک‌تر می‌شوند.

گبی هافمن بازیگر سریال «شفاف»، وودی نورمن بازیگر سریال «پولدارک» و کنت کینت برایان از «پنجه‌ها» دیگر بازیگران این فیلم هستند. این پروژه حدود ۱۰ میلیون دلار بودجه ساخت دارد و مراحل تولید آن اخیراً در نیواورلینز به پایان رسید.

فینیکس اخیراً به خاطر نقش‌آفرینی فوق‌العاده خود در فیلم «جوکر» مجموعه‌ای از نقدهای درجه یک و جوایز مختلف را از آن خود کرد. گفته می‌شود پروژه جدید این هنرمند هم تا حدودی به بیماری روانی مربوط خواهد بود چون پدر کودک با بیماری دوقطبی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

در حال حاضر تاریخ بیست‌ونهم ماه مه به عنوان روز اکران فیلم در ایالات متحده انتخاب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین