کد خبر: ۶۳۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

نماینده اصلاح‌طلب: عدم مشارکت در انتخابات منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشارکت در انتخابات حتماً منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت:‌ من معتقدم قدرت ملی ما و قدرت حقیقی نظام جمهوری اسلامی منبعث از قدرت بزرگی است که ملت ایران با حمایت و پشتیبانی خود از نظام است و ادامه این حمایت‌ها سرمایه‌ اصلی نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد آرمان‌هایی است که در تأسیس این نظام وجود داشت.

نماینده اصلاح‌طلب: عدم مشارکت در انتخابات منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود

وی افزود: من از مردم به سهم خودم به عنوان یکی از فرزندان این سرزمین خواهش می‌کنم گله‌مندی‌ها، انتظارات و اشکالات وارده به حق به عملکرد ما دارند با سعه صدر و بزرگواریشان به خاطر کشور و نظام و به خاطر سرنوشت آحاد ملت برخورد کنند و در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: مجلس ما مجلس کارآمد و مؤثری در راهبری امور نبوده و در حوزه کاری خود که قانون‌گذاری است نتوانسته به خوبی عمل کند.

نجفی خاطرنشان کرد: مردم باید در سرنوشت ‌شان و در سرنوشت نظامی که متعلق به خودشان است شرکت کنند و سهم و حضور فعالی در رفع اشکالات آن داشته باشند و این را همگی باید مدنظر داشته باشیم که عدم مشارکت در انتخابات حتماً منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: حل مشکلات نیازمند مجلس و دولت قوی است که هر کدام در جایگاه خود باشند، است. لذا مردم با مشارکت خود برای اصلاح امور و رفع اشکالات تلاش کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: من از اینکه در مجلس نتوانستم به قدر کفایت وظایفم را انجام بدهم از مردم عذرخواهی می‌کنم. و البته عرض می‌کنم خدمت ملت صرفه نظر از اینکه من یا فرد دیگری وارد مجلس شود، این مجلس و حکومت مال مردم است و خودشان باید عنان کار را در دست داشته باشند و حمایت کنند تا کار به سرانجام مناسب‌تری برسد.

وی در پایان گفت: مسئولین نیز موظفند تا با عملکرد صحیح خود موجبات دلگرمی آحاد مختلف مردم را فراهم کنند و با عملکرد ضعیف خود باعث دلسردی مردم و بی‌انگیزگی آنها نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
مشکلی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
چکاره است در این کشور ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
شما اصلاح طلبان (که متاسفانه من هم خودم رو قبلا جزو شماها میدونستم) فقط و فقط نقش گرم کردن تنور انتخابات رو دارین ولی دیگه حناتون رنگی نداره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین