کد خبر: ۶۳۷۴۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در انتخابات /توئیت انتخاباتی شمخانی

مراجع تقلید مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم را در انتخابات موجب ناراحتی آمریکا دانست و گفت: آمریکا اگر حضور کمرنگ مردم را ببیند فشارش را بیشتر می‌کند؛ چرا که به این نتیجه می‌رسد که فشارها اثرگذار بوده است، اما حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی او خواهد شد.

آیت الله سبحانی با اشاره به نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت کشور در مسائل اقتصادی، سیاسی و اخلاقی گفت: جایی که سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشارکت جدی داشته باشیم.

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات /توئیت انتخاباتی شمخانی

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که سرنوشت نظام اسلامی در انتخابات مشخص می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده بسیاری دارد که در کمین نشسته و منتظرند از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان با دعوت مردم برای حضور باشکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید با در نظر گرفتن شاخص، نمایندگانی انقلابی، متدین، مخلص و خدمت گذار را روانه مجلس کنند.

آیت الله علوی گرگانی در سخنانی با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: همه مردم باید خود را جزئی از نظام بدانند و در انتخابات شرکت کنند. مردم باید افراد ذیصلاح وصاحب کمالات را به مجلس بفرستند تا بتوانند به وظایف دینی و الهی خود عمل کنند.

حضور مردم پای صندوق‌های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه‌ها مایوس می‌کند

آیت‌الله ‌حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه انتخابات، حماسه‌ای سیاسی و ضامن امنیت کشور است گفت: ملت ایران، بار دیگر اقتدار و قدرت خود را به جهانیان ثابت می‌کنند و حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد. حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه‌ها مایوس و ناامید می‌کند.

بنابر گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران، با انتخاب افراد مومن، دلسوز، اصلح و کاردان، مصلحت کشور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و موجب ناکامی دشمنان، در هجمه‌ها و تبلیغات شوم‌شان می‌شوند. اگر انتخاب‌ها آگاهانه و با بصیرت باشد، مجلسی قوی و مقتدر شکل می‌گیرد و ما امیدواریم ملت ایران با پیروی از بیانات و توصیه‌های رهبری، نقش خود را در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات، تکلیفی شرعی و انقلابی است و باید مردم نمایندگانی انتخاب کنند که در فکر حل مشکلات مردم و خدمت به کشور و نظام اسلامی باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبری در مورد اهمیت حضور در انتخابات فرمودند که دشمن، بسیاری از نیروهای تبلیغاتی خود را بسیج کرده است تا کاری کنند که انتخابات با استقبال مواجه نشود.

وی افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی، همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و با حضور خود در صحنه‌های انقلابی و حماسی، پاسخ یاوه‌گوئی‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را داده‌اند و این بار نیز حضور پرشور خلق می‌کنند.

آیت‌الله ‌ممدوحی بیان کرد: دشمنان، از همان شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف این نظام بوده‌اند و بارها از طریق راههای مختلف و تحریم‌های گوناگون، دشمنی و عداوت خود را به اثبات رسانده‌اند. در این فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمن، باید با بصیرت و آگاهی در صحنه حاضر شویم و با وحدت و یکپارچگی ، مشارکتی حداکثری در انتخابات داشته باشیم و قدرت و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

هر ایرانی که ایران قوی می‌خواهد در انتخابات شرکت می‌کند

بر اساس گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، در توییتی نوشت: ایران قوی بدون مجلس قوی آرزویی دست نیافتنی است. در نظام مردم سالار دینی مشارکت سیاسی تنها مسیر ایجاد مجلس قوی است. هر ایرانی که ایران قوی می‌خواهد در انتخابات شرکت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین