کد خبر: ۶۳۷۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

تصادف مرگبار اتوبوس در هند/ ۲۳ نفر کشته شدند

پلیس ایالت تامیل نادو واقع در جنوب هند روز پنجشنبه اعلام کرد که بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس مسافربری در نزدیکی شهر کویمباتور ۲۳ مسافر این اتوبوس جان خود را از دست داده و ۱۵ نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه " تایمز او ایندیا" روز پنجشنبه نوشت: پلیس افزود: تحقیقات اولیه نشان می دهد که خواب آلودگی راننده تریلی و ورود آن به مسیر مخالف علت این سانحه بوده است.

یک مقام پلیس گفت: به دلیل شدت این سانحه، نجات مجروحان از اتوبوس به کندی انجام شد. مجروحان به بیمارستان های محلی منتقل شده اند. حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده است.

تصادف مرگبار اتوبوس در هند/ ۲۳ نفر کشته شدند

تلفات و سوانح رانندگی در هند از سال ۱۹۷۰ تاکنون افزایش چمشگیری داشته است به گونه ای که دادگاه عالی هند جاده های هند را قول های قاتل نامیده است.

سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر در هند بر اثر سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند. این آمار به معنی مرگ روزانه ۴۰۰ نفر در جاده های هند است و نیاز این کشور به یک قانون جدی ترافیکی را افزایش می دهد.

از جمله عوامل تلفات بالای سوانح رانندگی هند می توان به سرعت غیر مجاز موتورسیکلت ها ،خودرو های بدون کیسه هوا با استاندارد پایین، جاده های غیر استاندارد، عدم نظارت کافی به سلامت جاده های پر رفت و آمد، وجود چاله های فراوان در مسیر های تردد، نبود نیروی پلیس کافی و غیره اشاره کرد.

هند یکی از کشور های امضا کننده پیمان برزیل در مورد امنیت جاده ها است و بر اساس این پیمان هند متعهد شده است تا سال 2020 آمار تصادفات و مرگ و میر جاده ای خود را تا 50 درصد کاهش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین