کد خبر: ۶۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پرواز ساعت هشت صبح ورودی به فرودگاه ارومیه از مقصد تهران به علت شرایط جوی و کاهش دید افقی لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی نائل قراملکی افزود: این پرواز پس از ورود به آسمان آذربایجان‌غربی به علت کاهش دید افقی به کمتر از ۲۰۰ متر، توانایی فرود نداشت و دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

وی ادامه داد: همچنین پرواز خروجی هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه که قرار بود ساعت ۶ صبح به مقصد تهران صورت گیرد، به خاطر لغو پرواز ورودی دیشب، انجام نشد.

پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه لغو شد

وی با اشاره به تعداد پروازهای امروز فرودگاه ارومیه، گفت: سه پرواز ورودی و ۲ پرواز خروجی به مبدا و مقصد تهران از برنامه‌های پروازی امروز است.

«قراملکی» افزود: همچنین یک پرواز ورودی از استانبول و یک پرواز خروجی به همین مقصد عصر امروز از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل‌توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین