کد خبر: ۶۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹

پروازهای مسافری ایران به چین متوقف شده‌؟

رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از توقف تمام پروازهای رفت و برگشت مسافری به چین برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

جعفرزاده با اعلام این خبر افزود: پروازهای مسافری به چین متوقف شده است اما پروازهای باری به حسب ضرورت قطعا تحت کنترل و نظارت وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری روز پنجشنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: هیچ پرواز مسافری به چین از زمان صدور دستور توقف پروازها تاکنون، انجام نشده است.

پروازهای مسافری ایران به چین متوقف شده‌؟

پروازهای مستقیم بین ایران و چین و بالعکس به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور از ۱۱ بهمن ۹۸ به دستور معاون اول رییس‌جمهوری به صورت موقت تعلیق شد.

همزمان با اعلام فوت دو نفر در ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا صبح امروز پنجشنبه ۲ هزار و ۱۳۱ تن در جهان به دلیل ابتلا به این بیماری که رسما به نام کووید ۱۹ ( COVID-19) شناخته شده است جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سازمان بهداشت جهانی، تا بامداد امروز پنجشنبه ۷۵ هزار و ۲۰۴ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۷۴ هزار و ۶۷۹ تن آنها در چین هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین