کد خبر: ۶۳۷۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

رضایی: هنوز برای لغو سفر پارادوومیدانی‌کاران به امارات اطلاع‌رسانی نشده است

سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان درباره احتمال لغو اعزام تیم دوومیدانی به مسابقات بین المللی امارات در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، گفت: هنوز هیچ اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام نشده و بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن رضایی، افزود: تیم دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم‌بینایان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو، ۲۰ اسفند راهی امارات می‌شوند که البته هنوز هیچ اطلاع‌رسانی از سوی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص اعزام نشدن این تیم به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران صورت نگرفته است.

وی گفت: این مسابقات به خاطر این که آخرین فرصت برای انجام کلاس‌بندی بین‌المللی دوومیدانی کاران جهت شرکت در پارالمپیک توکیو است، اهمیت زیادی دارد و در صورت لغو این سفر کسانی که مجوز کلاس‌بندی بین‌المللی خود را دریافت نکرده باشد، حضورش در توکیو منتفی خواهد بود.

رضایی: هنوز برای لغو سفر پارادوومیدانی‌کاران به امارات اطلاع‌رسانی نشده است

سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: تیم دوومیدانی ایران شامل ۱۷ ورزشکار مرد و ۷ زن معلول و نابینا و کم‌بینا برای شرکت در این مسابقات ۲۰ اسفند راهی امارات می‌شوند که پس از انجام کلاس‌بندی بین‌المللی از ۲۴ اسفند رقابت خود را در مواد مختلف دوومیدانی آغاز خواهند کرد.

رضایی پیرامون این پرسش که در صورت لغو این سفر فرصت دیگری برای کسب سهمیه پارادوومیدانی کاران وجود دارد یا خیر؟ گفت: مسابقات جهانی فرانسه و سوئیس دو تورنمنت دیگری هستند که دوومیدانی‌کاران می‌توانند برای کسب سهمیه در آن شرکت کنند، البته چون در این دو تورنمنت کلاس‌بندی بین‌المللی صورت نمی‌گیرد تنها ورزشکارانی می‌توانند در این دو تورنمنت حضور پیدا کنند که مشکلی از نظر کلاس‌بندی بین‌المللی نداشته باشند.

وی در پایان زمان تشکیل آخرین اردوی پارادوومیدانی را ۱۰ تا ۲۳ اسفند در کیش عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین