کد خبر: ۶۳۷۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

عضو شورای نگهبان: مردم می‌خواهند مانند ٤١ سال گذشته تصمیم گیرنده مسائل اصلی کشور باشند

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: مردم می‌خواهند همانند ٤١ سال گذشته تصمیم گیرنده مسائل اصلی کشور باشند و طبعا یک مجلس قوی می‌تواند تصمیم‌های مهم و اساسی برای کشور اتخاذ کند.
آفتاب‌‌نیوز :

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه مسجد نارمک تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز و در این انتخابات نیز همانند انتخابات سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در آغازین ساعات رای‌گیری بودیم.

وی افزود: مردم از لحظات ابتدایی آغاز رای‌گیری در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا کرده بودند تا جایی که حتی قبل از شروع رای‌گیری در شعب حاضر بودند.

مردم می‌خواهند مانند ٤١ سال گذشته تصمیم گیرنده مسائل اصلی کشور باشند

عضو حقوقدان شورای نگهبان مشارکت مردم را در انتخابات امروز بسیار چشم‌گیر دانست.

طحان نظیف افزود: مردم می‌خواهند همانند ٤١ سال گذشته تصمیم گیرنده مسائل اصلی کشور باشند و طبعا یک مجلس قوی می‌تواند تصمیم‌های مهم و اساسی برای کشور اتخاذ کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات آبروی کشور است و در بعد بین‌المللی این آبرو ، اعتبار و مشروعیت کشور و ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند از سویی دیگر این حضور، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
1
یه باره می‌گفت پنجاه سال پیش تمام.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین