کد خبر: ۶۳۷۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

شهادت ۲ مرزبان در سیستان و بلوچستان

بامداد شب گذشته در درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور، ۲ تن از مرزبانان هنگ مرزی جکیگور به شهادت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی نوار مرز برای تامین امنیت انتخابات کشور از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند مطلع شدند.

این گزارش حاکیست، مرزبانان بلافاصله با آتش سنگین با گروهک تروریستی درگیر شدند که در این درگیری تعدادی از اعضای گروهک با توجه به مقاومت شدید مرزبانان با دادن تلفات به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

شهادت ۲ مرزبان در سیستان و بلوچستان

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری مرزبانی ناجا، در این درگیری مسلحانه، متاسفانه ۲ نفر از مرزداران هنگ مرزی جکیگور به نام‌های استواریکم احمد رحمانی فرد و سرباز احمد توکلی به فیض والای شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جهت بررسی موضوع در راس هیاتی عازم منطقه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
خیلی جالبه کشورهای دیگه از امریکا تا ترکیه به امار تلفات در درگیریهای نیروهاشون نگاه میکنین بعد از درگیری ناگهانی و سنگین اعلام میشه یک یا دو نفرشون زخمی شدن اونوقت نیروی انتظامی ما تازه با وجود اینکه مخبرها خبررسانی میکنن هر دفعه کلی تلفات انسانی میدیم. متاسفانه نیروی انتظامی ما جای کسانی هست که از نظر شغلی نتونستن شغلی پیدا کنن(البته انصافا طبیعیه) و بعدش هم یک اموزش نیم بند توی کل عمرشون میبینن و اگر هم یک دوره اموزشی براشون بذارن از زیرش در میرن. این میشه کلی تلفات میدن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین