کد خبر: ۶۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

شهروندان کره جنوبی بعد از بازگشت از اسراییل به کرونا مبتلا شدند

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که ۹ شهروند کره جنوبی بعد از بازگشت از اسرائیل نتیجه تست آنان به ویروس کرونا مثبت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، وزارت بهداشت سرزمین‌های اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۹ شهروند کره‌ای بعد از بازگشت از اسرائیل دچار ویروس کرونا شده‌اند و از افرادی که با شهروندان کره‌ای در تماس بوده‌اند خواست تا خود را قرنطینه کنند.

براساس این گزارش، شهروندان کره‌ای از ۸ تا ۱۵ فوریه (۱۹-۳۰ بهمن) در اسرائیل بودند و به محض بازگشت به کره جنوبی تأیید شد که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

شهروندان کره جنوبی بعد از بازگشت از اسراییل به کرونا مبتلا شدند

شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد و در بعضی کشورها آمار آن ظرف دو روز دوبرابر شده است. از جمله شیوع این ویروس در کره جنوبی و ایتالیا روند سریعی داشته است.

چان‌سی‌کیون نخست‌وزیر کره جنوبی در نطقی در تلویزیون ملی گفته که شیوع ویروس کرونا در این کشور به مرحله خطرناکی رسیده است.

سی کیون گفت: مهار ویروس کرونا در کره جنوبی نیازمند همکاری همه مردم این کشور است، مردم باید از شرکت در گردهمایی‌های بزرگ مانند مراسم مذهبی اجتناب کنند.

نخست‌وزیر کره جنوبی گفته که دولت با هرگونه کارشکنی در این مورد از جمله احتکار ماسک‌های صورت به‌شدت برخورد خواهد کرد. این هشدار در حالی داده شده که شمار افراد آلوده به این ویروس در این کشور به ۴۳۳ نفر رسیده که بیش از دوبرابر آمار روز جمعه است.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان در چین ۷۶ هزار و ۲۸۸ مورد است که از میان آن‌ها ۲۳۴۵ جان خود را از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین