کد خبر: ۶۳۷۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱

تکذیب مرگ دو بیمار مبتلا به کرونا در کرمانشاه/ حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است

شایعه مرگ دو بیمار مبتلا به «کرونا ویروس» در کرمانشاه، توسط مدیر درمان تامین اجتماعی تکذیب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر فوت دو بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی دکتر «میثم حجتی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با رد این شایعات، اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد تایید شده‌ای در مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی نداشته‌ایم.

وی گفت: به شهروندان عزیز کرمانشاهی این اطمینان را می‌دهیم که اخبار صحیح را به موقع در اختیار مردم قرار دهیم؛ مجموعه‌ی درمان تامین اجتماعی،کما فی السابق با تمام توان و ظرفیت در خدمت سلامت جامعه و مردم خواهد بود.

تکذیب مرگ دو بیمار مبتلا به کرونا در کرمانشاه/ حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است

حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است.

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در یک برنامه تلویزونی گفت: یکی از همکاران پزشک ما که ساکن و اهل قم بود در روزهای ابتدایی مبتلا شد و آزمایش‌های اولیه در همان روزهای اول انجام شد و در بخش ایزوله بستری شد.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی امکان انجام آزمایش وجود داشت و آزمایش‌ها انجام و توسط وزارت بهداشت تایید شد گفت: حال این همکار ما رو به بهبود است و وضعیت خوبی دارد. استان مرکزی با توجه به نزدیکی به قم، در معرض خطر بسیار جدی است و تیم‌های واکنش سریع ما همه استان را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: از نظر مراکز درمانی وضعیت خوبی داریم و با توجه به ایجاد نگرانی بین مردم، برای تهیه ماسک به داروخانه‌ها مراجعه می‌شود و کمبود ماسک وجود دارد که با تدبیر وزارت بهداشت، امیدواریم این مشکل برطرف شود.

جمالیان بیان کرد: برای کنترل سرعت انتشار نیز در شورای پدافند زیستی که با حضور استاندار برگزار شد، تصمیم گرفتیم دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدارس را تعطیل کنیم. زیرا دانشجویان زیادی از استان قم حضور داشتند و تصمیم گرفتیم دانشگاه تا آخر هفته تعطیل باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین