کد خبر: ۶۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
معاون دانشجویی دانشگاه اعلام کرد

خوابگاه‌های دانشگاه تهران تعطیل شدند/امکان چکاپ تمامی دانشجویان را نداریم

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تخلیه تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه تا پایان امشب خبر داد و گفت: این که عنوان می‌شود تمامی دانشجویان خوابگاهی قبل از ورود به شهرهای خود در درمانگاه دانشگاه تهران تست کرونا بدهند امکانپذیر نیست.
خوابگاه‌های دانشگاه تهران تعطیل شدند/امکان چکاپ تمامی دانشجویان را نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حبیبا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تهران تعطیل شده‌اند و تمامی دانشجویان خوابگاهی موظف هستند تا پایان امشب و یا در نهایت تا صبح فردا دوشنبه پنجم اسفندماه این خوابگاه‌ها را تخلیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تنها دانشجویان خارجی امکان حضور در خوابگاه‌ها را دارند که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، آنها را در مکانی دیگر اسکان خواهیم داد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران بستگی به مصوبه هیات دولت دارد و هر تصمیمی که دولت در خصوص فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها تصمیم بگیرد، ما نیز تابع هستیم.

دکتر حبیبا تاکید کرد: این که عنوان می‌شود دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران قبل از ترک خوابگاه‌ها تست آزمایش کرونا ویروس را در درمانگاه این دانشگاه‌ بدهند به هیچ عنوان امکان پذیر نیست چرا که ما امکان چکاپ حدود 50 هزار دانشجوی دانشگاه تهران و همچنین خوابگاه‌ها را نداریم.

وی ادامه داد: البته اگر دانشجویانی با علایم مشابه کرونا ویروس به درمانگاه‌ دانشگاه مراجعه کنند پزشک برحسب تشخیص خود می‌تواند آنها را به بیمارستان‌هایی که به همین منظور تعیین و اعلام شده‌اند، جهت انجام آزمایشات تکمیلی معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین