کد خبر: ۶۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

برادرکشی به‌دلیل فحاشی

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد از دستگیری فردی که اقدام به قتل برادرش کرده بود، خبر داد.
برادرکشی به‌دلیل فحاشی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا یوسف‌وند دراین‌باره گفت: ظهر دیروز پسر جوانی در منطقه جنت آباد شمالی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از درگیری با برادر بزرگترش خبر داد که در همین راستا تیمی از ماموران کلانتری جنت آباد به محل اعلامی اعزام شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: با حضور مامور پلیس در محل جوانی ۳۱ ساله به او مراجعه و ادعا کرد که برادر بزرگترش که دارای اعتیاد به مواد مخدر است به او همسرش فحاشی کرده است که در همین حین پدر خانواده برای میانجیگیری به جلوی در ساختمان آمد و همراه با مامور پلیس شروع به آرام کردن پسرش کرد.

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ادامه داد: در حالیکه مامور پلیس با پدر و پسر جوان در حال صحبت بود ناگهان پسر بزرگ خانواده که اعتیاد به مواد مخدر دارد از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد که در این صحنه پسر جوان با بستن در خانه به روی پلیس و پدرش واردخانه شد، دقایقی بعد مامور پلیس و پدر خانواده پس از شکستن شیشه در ورودی موفق به باز کردن در خانه شدند اما وقتی وارد خانه شدند با صحنه خونینی روبه رو شده و مشاهده کردند که پسر بزرگ خانواده از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

یوسفوند ادامه داد:‌ موضوع بلافاصله به اورژانس اعلام شد و جوان مضروب به بیمارستان منتقل شد اما این فرد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد که در همین راستا برادر وی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد دربازجویی‌های انجام شده به ماموران گفت که وقتی وارد خانه شده برادرش با چاقو به سمتش حمله کرده است که در همین راستا با صندلی از خودش دفاع کرده و با صندلی آشپزخانه یک ضربه به دست برادرش زده که همین باعث شد چاقو به بدن برادرش وارد شود و روی زمین بیفتد.

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد گفت: پرونده تشکیل شده به همراه متهم و با دستور بازپرس ویژه قتل به اداره آگاهی منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین