کد خبر: ۶۳۸۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

پلیس همدان با عاملان نشر اخبار کذب درباره کرونا برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان عاملان نشر اکاذیب در فضای مجازی را شناسایی کرده و با تشویش کنندگان اذهان عمومی برخورد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برخی از افراد با بهره گیری از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار کذب و ناصحیح درباره ویروس کرونا کرده که موجب التهاب در جامعه می شوند.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان با دقت فضای مجازی را رصد کرده و با افرادی که در زمینه این ویروس اقدام به بزرگنمایی وضعیت جامعه می کنند طبق قانون برخورد صورت می گیرد.

پلیس همدان با عاملان نشر اخبار کذب درباره کرونا برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: مواردی از نشر اخبار نادرست درباره ویروس کرونا در فضای مجازی، کانال ها و گروه های شبکه اجتماعی مشاهده شده بود که به دنبال تذکر پلیس فتا همدان این مطالب خلاف واقع حذف شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با توجه به اینکه مدیران این کانال ها از روی ناآگاهی و سهل انگاری اقدام به نشر این مطالب کرده و پس از تذکر پلیس فتا مطالب را سریع حذف کردند برای کسی پرونده ای تشکیل نشد.

وی تاکید کرد: آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه ویروس کرونا باید تنها از طریق مراجع مسوول به ویژه مسوولان مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
برخورد برخورد برخورد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین