کد خبر: ۶۳۸۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

سخنگوی دولت: از سیاسی کردن کرونا پرهیز کنیم/ فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور برگزار می شود

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا(سه شنبه) ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود.
سخنگوی دولت: از سیاسی کردن کرونا پرهیز کنیم/ فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور برگزار می شود
آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی در نشست خبری خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در ایران از چند جهت مورد اهمیت است. امروز از ایتالیا تا کره جنوبی درگیر این بیماری جهانی هستند.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید با همدلی کامل به مبارزه با کرونا برخیزیم؛ باید به پزشکانمان اعتماد کنیم ؛ باید از سیاسی کردن موضوع کرونا پرهیز کنیم.

ربیعی تاکید کرد: شاهد سوداگری‌هایی در زمینه وسایل و تجهیزات بهداشتی هستیم ؛ در زمینه شوینده‌ها و وسایل استرلیزه ، خطوط تولید جدید در کشور ایجاد شده و از همین امروز به بازار عرضه میشود.

ربیعی گفت: ماسک توسط مراکز بهداشت و درمان بصورت گسترده توزیع می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود، تاکید کرد: کمیته‌های مختلفی ذیل این ستاد تشکیل شده است.اخباری هم که دال بر تعلیق فعالیت های مراکز خرید در فضای مجازی منتشر می‌شود، غیرمسئولانه است.

ربیعی با بیان اینکه رییس جمهور و همه افراد مسئول در این زمینه تعهد و وظیفه قانونی و اخلاقی در برابر کرونا دارند، گفت: اطمینان می‌دهیم که هیچ کم گویی از این اتفاق انجام نشود و هر چند نفری که جانشان را در این زمینه از دست بدهند را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: هراس بیش از اندازه از کرونا مقابله اجتماعی با آن را هم تخت تاثیر قرار می‌دهد. به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
فردا ? تا بحال کجا بود این ستاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین