کد خبر: ۶۳۸۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

امشب کدام جاده‌ها برفی می‌شود؟

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای اعلام کرد: سامانه بارشی امشب از جنوب غربی کشور وارد و طی روزهای آینده از شمال شرقی ایران خارج می‌شود و استان‌ها و راه‌های مواصلاتی بسیاری را درگیر می‌کند. بنابراین مردم ضمن رعایت همه ملزومات سفرهای زمستانی قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری تماس بگیرند.
امشب کدام جاده‌ها برفی می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

حیدرمطاعی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور طی روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از ساعات پایانی عصر امروز سامانه بارشی از جنوب غربی وارد کشور شده و در ابتدا چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان و استان فارس را درگیر برف می‌کند که بیشترین بارش در چهارمحال بختیاری برآورد شده است.

وی افزود: این سامانه تا فردا به تهران نیز می‌رسد و پیش‌بینی شده که حداکثر میزان بارش برف تا ۶۰ سانتی‌متر و در ارتفاعات تهران و البرز تا حدود ۲۵ سانتی‌متر برآورد شده است این بارش‌ها استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و... را نیز به همراه استان‌های شمالی را در بر می‌گیرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای تاکید کرد: به همه رانندگان توصیه می‌کنیم بدون زنجیر چرخ و دیگر وسایل و ملزومات لازم برای مسافرت‌های زمستانی سفر خودرا شروع نکنند و از سوی دیگر نیز حتما با سامانه گویای ۱۴۱ سازمان راهداری قبل از انجام سفر تماس بگیرند.

مطاعی اعلام کرد: برنامه و هدف ما این است که دراین ایام هیچ جاده و محور مواصلاتی بسته نشود و به همین سبب محدودیت ترافیکی در محورهای اصلی و فرعی اعمال نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین