کد خبر: ۶۳۸۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

اولین واکنش قالیباف به پیروزی اصولگرایان در انتخابات: خانه ملت پوست اندازی کرد/ شاید نباید در ایام تبلیغات از رفاقتم با حاج قاسم می گفتم

قالیباف گفت: من وعده داده بودم پای جوانان بایستم و ایستادم. تعداد کسانی که در فهرست وحدت، چه در تهران و چه در شهرستان برای ایران سربلند بوده و رای آوردند؛ جوان و یا چهره جدید هستند. مطالبه گری جوانان باعث شد خانه ملت پوست اندازی کرده و مجلس نو شکل بگیرد.
اولین واکنش قالیباف به پیروزی اصولگرایان در انتخابات: خانه ملت پوست اندازی کرد/ شاید نباید در ایام تبلیغات از رفاقتم با حاج قاسم می گفتم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالبیاف، سرلیست فهرست وحدت اصولگرایان، بعد از مشخص شدن اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم و پیروزی کامل این لیست در انتخابات تهران، در پیامی ویدیویی گفت: انتخابات مجلس شوری اسلامی با همه فراز و فرود های خود به پایان رسید. از همه مردم عزیز ایران برای حضور در انتخابات تشکر می کنم. مخصوصا از مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس. همچنین از رهبر معظم انقلاب که با ارشادات خودشان همیشه راهنمای ما بوده و هستند؛ نیز قدردانی می‌کنم.

منتخب تهران در مجلس یازدهم گفت: از همراهان و عزیزانی که بدون هیچ چشم‌داشتی برای بنده حقیر و فهرست وحدت، برای ایران سربلند مخلصانه تبلیغ کردند نیز تشکر می کنم. از همه دست اندکاران امر برگزاری انتخابات، گروه ها، جریان های سیاسی و همه نامزدهای محترم تشکر می کنم که با حضورشان جوانمردانه رقابت کردند.

قالیباف با اشاره به وعده‌ و حمایت خود از جوانان، گفت: من وعده داده بودم پای جوانان بایستم و ایستادم. تعداد کسانی که در فهرست وحدت، چه در تهران و چه در شهرستان برای ایران سربلند بوده و رای آوردند؛ جوان و یا چهره جدید هستند. مطالبه گری جوانان باعث شد خانه ملت پوست اندازی کرده و مجلس نو شکل بگیرد. امروز روز جوانان است. من از روز اول آمدم و تا در چهل و یکمین سال انقلاب، برای تحقق گام دوم تلاش کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان آنکه منتخبین شما ممکن است بهترین نباشند، اما از بهترین خادمان شما خواهیم بود، گفت: شما مردم عزیز با اعتماد خود بار سنگینی بر دوش ما گذاشتید، از خدا متعال درخواست می کنم تا به ما توفیق دهد شرمنده ملت شریف ایران، شرمنده خون شهدا، شرمنده باکری‌ها، بابایی‌ها، رضوی‌ها، حججی‌ها، کاظمی‌ها و حاج قاسم‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: مهم ترین درس امام و شهدا ،درس وحدت و یک‌رنگی بود. ما هم تلاش کردیم با وحدت به مجلسی قوی برسیم. البته بعضی از خوبان جا ماندند. برخی هم انتقاد داشتند، اما حالا دیگر باید گذشت و درس گرفت. همه با هم از امروز عهد ببندیم جز خادمی ملت به موضوع دیگری فکر نکنیم. خادمی همه مردم؛ چه حامیان، چه رقبا و چه افرادی که به هر دلیلی پای صندوق رای نیامدند. این درسی است که از مکتب حاج قاسم می گیریم.

وی با بیان آنکه شاید درست نبود در ایام تبلیغات از رفاقت خود با حاج قاسم چیزی می‌گفتم؛ تصریح کرد: حقیقت آن است که حاج قاسم برای من نزدیک تر از برادر بود. ۳۷ سال در غم و شادی، زیر آتش دشمن و در گعده های صمیمانه در کنار هم بودیم. حاج قاسم شجاع اما اهل تدبیر و عقلانیت بود. ما هم باید جسور و عاقلانه رفتار کنیم.

قالیباف با اشاره به تحریم های آمریکا، بیان کرد: کشور تحت شدیدترین تحریم ها از سوی آمریکا است که زندگی مردم ما را هدف قرار داده است. باید با همه توان تلاش کنیم تا فشارها را از روی دوش مردم برداریم. بعضی ها انقلابی گری را تنها در حد شعار خلاصه می کنند. ما باید در مجلس آینده نشان بدهیم، انقلابی گری نشانه اش اقتصادی قوی است. اقتصاد قوی ممکن نیست جز با تحقق کارآمدی در مجلس یازدهم.

وی ادامه داد: شعار من برای مبارزه با آمریکا همچنان کار است و کار است و کار. مجلس قوی، مجلسی است که استکبار ستیزی را با ایجاد ثبات اقتصادی از طریق اقتصاد مردمی محقق می کند.

قالیباف در پایان گفت: من به همه شما تعهد دادم که با همه توانم کار کنم و مطمئن باشید به عهدم پایبندم. طبق مولفه‌هایی که قبلا گفتم، با کمک بقیه منتخبان تلاش می کنیم تا وضع موجود به نفع مردم تغییر کند. این خرد جمعی و فهم مشترک خیلی مهم است. باید همه در مجلس برای رفع مشکلات مردم همدل شده و مردانه بایستیم تا مشکلات را درست کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
سلام ، زنده و پاینده باشی سردار عزیزم آقای قالیباف امیدوارم با مدیریت جهادی شما در راه رضای حق ،برای تحقق اسلام ناب که یار مستضعفان عالم است ، تمام نیروی خود را به کار ببرید و با وحدت با انقلابیون پیروزی بزرگ را رقم بزنید .آرزویم دیدن شما در کرسی خدمت ریاست جمهوریست .در پناه حق باشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین