کد خبر: ۶۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
آگهی

نکات طلایی که قبل از خرید روکش صندلی خودرو باید بدانید

امروزه تولیدکنندگان بسیاری هستند که روکش صندلی خودرو متناسب با مدل ماشین در رنگ و جنس‌های مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که انواع روکش صندلی‌های خودرو را عرضه و نصب می‌کنند. اما باید به این نکته توجه کرد که همه این فروشگاه‌ها اجناس با کیفیت ارائه نمی‌دهند و باید در انتخاب فروشگاه دقت لازم را به خرج داد.
آفتاب‌‌نیوز :

در طراحی فضای داخلی خودرو باید سلیقه به خرج داد حال اگر ماشین ارازن قیمت و در طراحی داخلی آن کوتاهی شده باشد با لوازم جانبی از جمله روکش صندلی خودرو می‌توان فضای داخل ماشین را زیباتر کرد. از طرفی روکش صندلی خودرو ضامن سلامتی صندلی‌های خودرو است به همین دلیل استفاده از روکش صندلی خودرو طرفداران بسیاری دارد.

از آنجایی که روکش‌های اصلی صندلی‌های خودرو قابلیت باز شدن و شستشوی ندارند بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از روکش صندلی خودرو استفاده کنند. اما در مورد روکش صندلی خودرو باید اطلاعاتی داشته باشید تا در هنگام خرید بتوانید مناسب‌ترین روکش صندلی را انتخاب کنید. در ادامه نکاتی را به متذکر می‌شویم که به شما در انتخاب روکش صندلی کمک شایانی خواهد کرد.

نکات طلایی که قبل از خرید روکش صندلی خودرو باید بدانید

مزایای استفاده از روکش صندلی خودرو

بسیاری از خودرو‌ها به خصوص خودرو‌های خارجی دارای صندلی با پوشش و دوخت بسیار ظریف و زیبا هستند و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از روکش‌های صندلی استفاده کنند، زیرا روکش صندلی خودرو از کهنه شدن پوشش اصلی صندلی خودرو به دلایل مختلف جلوگیری می‌کند. همچنین روکش صندلی خودرو از کثیف شدن پوشش اصلی صندلی جلوگیری می‌کند.

امروزه تولیدکنندگان بسیاری هستند که روکش صندلی خودرو متناسب با مدل ماشین در رنگ و جنس‌های مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که انواع روکش صندلی‌های خودرو را عرضه و نصب می‌کنند. اما باید به این نکته توجه کرد که همه این فروشگاه‌ها اجناس با کیفیت ارائه نمی‌دهند و باید در انتخاب فروشگاه دقت لازم را به خرج داد. فروشگاه اسپرت خودرو از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کند.

همیشه اینگونه نیست که از روکش صندلی خودرو برای حفاظت از صندلی‌های نو خودور استفاده شود گاهی هم با استفاده از روکش صندلی خودرو برای خودرو‌های کارکرده و کهنه نیز می‌توان تا حدودی فضای دورنی خودرو را تازه کند. در نتیجه مزایای استفاده از روکش صندلی خودرو را نمی‌توان نادیده گرفت.

با کیفیت‌ترین روکش صندلی خودرو

روکش صندلی در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با مدل خودرو تولید می‌شود. روکش صندلی خودرو چرم، پارچه‌ای و ترکیبی از جمله جنس‌هایی هستند که در تولید روکش صندلی خودرو استفاده می‌شود.

در خرید روکش صندلی خودرو باید به نکاتی از قبیل جنس و دوام آن، نوع دوخت که باید دقت کرد که دوخت ریز باشد تا از باز شدن دوخت‌ها از یکدیگر جلوگیری شود. در خرید روکش صندلی چرم نیز باید دقت لازم را داشته باشید که جنس نامرغوب نباشد و بعد از مدت کوتاهی پوست آن جدا نشود. در انتخاب روکش صندلی خودروی چرم با دست زدن به آن می‌توانید تا حدی از کیفیت آن آگاه شوید. روکش صندلی خودروی با کیفیت از نوع چرم باید یک لایه پشمی پشت آن باشد و از انعطاف نسبتا خوبی برخوردار باشد.

رنگ روکش صندلی خودرو در زیبایی و ظاهر ماشین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که باید بین رنگ داخلی ماشین، کمربند و روکش صندلی خودرو همخوانی داشته باشد.

روکش صندلی خودرو پارچه‌ای از تنوع رنگ بسیار زیادی برخوردار است و مشتریان از قدرت انتخاب گسترده تری دارند. در بین مالکان خودرو‌های داخلی روکش صندلی پارچه‌ای به چند علت طرفداران بیشتری دارد. یکی از دلایل فصل تابستان است که روکش صندلی‌های پارچه‌ای کمتر عرق می‌کنند و در مقابل نور آفتاب مقاوم‌تر هستند. همچنین روکش صندلی پارچه‌ای مقرون به صرفه‌تر و مقاوم‌تر از چرم می‌باشد. چرم اصل با کیفیت به دلیل قیمت بالایی که دارد متقاضی کمتری بین مالکان خودرو‌های ایرانی را دارد.

ترکیب جنس چرم و پارچه‌ای نیز یک مدل از روکش صندلی خودرو می‌باشد که طرفدران بسیاری دارد؛ که در دو رنگ متفاوت که هم خوانی دارند یا تک رنگ تولید می‌شود. این مدل بطوری طراحی شده است که قسمت وسط و نشیمن صندلی از جنس پارچه و سایر قسمت‌ها از چرم می‌باشند. این مدل در کنار زیبایی ظاهری که دارد به دلیل اینکه از پارچه در قسمت وسط آن استفاده شده است از عرق کردن جلوگیری میکند.

بطوری کلی انتخاب جنس روکش صندلی بستگی به سلیقه و نیاز مشتری دارد، اگر دوست دارید فضای درونی خودروی شما اسپرت باشد می‌توانید روکش صندلی اسپرت از نوع چرم را برای خودروی خود خریداری نمایید. اما اگر کاربردی بودن، دوام و مقرون به صرفه بودن برای شما دارای اهمیت است می‌توانید از روکش صندلی خودرو از نوع پارچه‌ای استفاد نمایید.

یکی از جدیدترین مدل‌های روکش صندلی، روکش صندلی خودرو دارای ماساژور می‌باشد. این نوع روکش صندلی رانندگی را آسان‌تر و لذت بخش‌تر میکند. کمردرد، گردن درد و ... در رانندگی‌های طولانی مدت می‌تواند برای راننده آزاردهنده است، حال استفاده از روکش صندلی ماساژوردار که در قسمت گودی کمر و گردن دارای ویبراتور هستند باعث افزایش گردش خون شده و از بروز درد جلوگیری میکند.

بطوری کلی انتخاب جنس روکش صندلی بستگی به سلیقه و نیاز مشتری دارد، اگر دوست دارید فضای درونی خودروی شما اسپرت باشد می‌توانید روکش صندلی اسپرت از نوع چرم را برای خودروی خود خریداری نمایید. اما اگر کاربردی بودن، دوام و مقرون به صرفه بودن برای شما دارای اهمیت است می‌توانید از روکش صندلی خودرو از نوع پارچه‌ای استفاد نمایید.

بهترین نوع روکش صندلی خودرو

نکاتی ریز، اما مهمی در انتخاب روکش صندلی خودرو وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱- پارچه یا چرم روکش صندلی باید در برابر ساییدگی، خراشیدگی و رنگ پذیری مقاوم باشد.

۲- جنس روکش صندلی باید به گونه‌ای باشد که حداقل تعریق را داشته باشد.

۳- انتخاب رنگ روکش صندلی متناسب با رنگ سایر بخش‌های ماشین

۴- روکش صندلی خودرو باید به گونه‌ای باشد که قابلیت شستشوی آسان داشته و همچنین در مقابل شستشو مقاوم باشد.

نصب روکش صندلی خوردو

روکش صندلی خودور در دو نوع با قالب و بدون قالب تولید می‌شود. منظور از روکش صندلی خودرو با قالب این است که روکش صندلی طبق سایز و اندازه صندلی و مخصوص همان مدل ماشین طراحی و تولید شود. اما روکش صندلی خودرو بدون قالب منظور روکش‌های بدون سایز یا اصطلاحا فری سایز است؛ که پیشنهاد ما به شما خرید روکش صندلی‌های با قالب می‌باشد، زیرا روکش‌های فری سایز، چون فیت صندلی نیستند ظاهری شلخته و جلوه خوبی ندارند.

تیم اسپورت خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران امکان خرید اینترنتی و حضوری بسیاری از لوازم تزئینی، صوتی و تصویری، لوازم جانبی و ایمنی خودرو و همچنین خدمات اسپورت خودرو را فراهم کرده است. همواره تیم اسپورت خودرو با ارائه بهترین کیفیت‌ها به دنبال کسب رضایت مشتریان بوده و هست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین