کد خبر: ۶۳۸۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه، گفت: بیمار پس از بهبودی ترخیص شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدابراهیم شکیبا روز سه شنبه به ایرنا افزود: همانگونه که‌ پیش بینی می شد و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست ، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران، امروز یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد.

او گفت: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌ درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است.

تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه

وی اظهار داشت: این فرد و خانواده وی که به تازگی به قم مسافرت کرده اند در برنامه اقدامات بهداشتی قرار گرفتند که خوشبختانه اعضای خانواده، مشکلی در زمینه علایم ابتلا به ویروس را نداشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: این دانشگاه وظیفه خود می داند در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذارد و انتظار دارد، مردم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیرمستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می گردد ، توجهی ننمایند.

شکیبا افزود: انتظار ما کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده تان در عین آرامش و آگاهی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین