کد خبر: ۶۳۸۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

۱۰۰۰ روز تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۱۰۰۰ روز دیگر تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده است و از فردا شمار روزهای باقی مانده تا شروع جام جهانی ۳ رقمی می‌شود.
۱۰۰۰ روز تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
آفتاب‌‌نیوز :

 دقیقاً هزار روز دیگر، جهان فوتبال دوباره برای بزرگ‌ترین نمایش فوتبال در زمین - در بی‌نظیرترین مکان - گرد هم خواهند آمد. اولین جام جهانی فیفا در خاورمیانه و جهان عرب اطمینان خواهد داد که طرفداران هر ۳۲ تیم همیشه هشت استادیوم خیره کننده، برخی موزه‌های در سطح جهانی و تپه‌های بیابانی را در دسترس خواهند داشت.

به گزارش فیفا، تاکنون ۱۳۶ بازی از ۹۰۰ بازی انتخابی در جام جهانی انجام شده است. زیرساخت‌های مسابقات به سرعت در حال تکامل در داخل و اطراف دوحه هستند. دو استادیوم کاملاً عملیاتی شدند: ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و الجنوب. سه ورزشگاه دیگر - آموزش و پرورش، الریان و البیت - امسال افتتاح می‌شوند و سه استادیوم باقی مانده نیز در ادامه افتتاح خواهند شد.

جیانی اینفانتینو با تمجید از امکانات قطر گفت: قطر در جایگاهی قرار دارد که هیچ کدام از میزان های جام جهانی در این مدت در آن قرار نداشتند. مطمئن هستیم خیلی از افراد در دنیا با شور و شوق فوتبالی بالایی که این منطقه دارد آشنا می شوند. جام جهانی ۲۰۲۲ دروازه ورود جهانیان به این منطقه فوتبال خیز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین