کد خبر: ۶۳۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

آماده باش نیروهای خدمات شهری تهران در پی ادامه بارش ها/ مشکل خاصی در سطح شهر نداشتیم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش‌های مستمر در سطح شهر تهران از رصد مستمر کانال‌ها و مسیل های سطح شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

عطایی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت سطح شهر تهران پس از بارش باران، گفت: بارشی که از غروب روز گذشته در تهران آغاز شده است با حجم خوبی برابر اعلام قبلی به صورت مستمر ادامه دارد و تاکنون حدود 30 تا 45 میلی متر بارندگی در سطح شهر تهران داشته ایم.

وی افزود: این بارش با حجم زیاد از قبل پیش بینی شده بود بر همین اساس امادگی لازم در بین نیروهای خدمات شهری مناطق 22 گانه تهران ایجاد شد از سوی دیگر از ماه های قبل با توجه به پیش بینی های انتهایی و ابتدایی سال تمامی مسیل ها و کانالهای سطح شهر به صورت مستمر پاکسازی شده بود.

آماده باش نیروهای خدمات شهری تهران در پی ادامه بارش ها/ مشکل خاصی در سطح شهر نداشتیم

عطایی ادامه داد: در حال حاضر تمامی نیروهای خدمات شهری مناطق و مدیران ارشد شهرداری تهران در آماده باش کامل هستند و روددره ها و مسیل های شهر را رصد می کنیم. بارش ها امروز بعداز ظهر با حجم و سرعت زیادی شدت گرفته اما همه مدیران ستادی هم در محل های خدمت خود حضور دارند و رصد مناطق خود را دنبال می کنند.

وی تاکید کرد: پیش بینی شده بارش ها تا 24 ساعته اینده به همین شکل مستمر ادامه خواهد داشت لذا همه عوامل در آمادگی بالایی قرار دارند و رصد مستمر هم در دستور کار خواهد بود تاکنون نیز در سطح شهر مشکل خاصی نداشته ایم و جای هیچگونه نگرانی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین