کد خبر: ۶۳۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۱

مجلس: بحثی درباره انجمن حجتیه نداشتیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «کاظم جلالی» مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم خبری را مبنی بر اینکه این کمیسیون در حال تهیه گزارشی در خصوص صحبت‌های تند اعضای انجمن حجتیه علیه اعتقادات اهل‌سنت است، تکذیب کرد.

روزنامه سیاست روز، باشگاه خبرنگاران جوان و سایت جهان نیوز که همگی به جناح اصولگرا وابسته هستند، در خبری که در چند روز اخیر منتشر کرده‌اند، آورده‌اند که کمیسیون امنیت ملی مجلس با مسئولان رایزنی‌هایی انجام دادند که گزارشی از عملکرد افرادی که خود را اعضای انجمن حجتیه می‌نامند، برخورد شود.

در ادامه این خبر آمده است: به دنبال انتشار فتاوای منسوب به روحانیون وهابی عربستان و کویت مبنی بر وجودب تخریب قبور ائمه(ع) و واکنش شدید برخی مراجع و علمای شیعه در ایران و عراق به این فتاوا، اعضای گروه انجمن حجتیه اخیرا در جلسات و مجامع خود سخنان تند و عمدتا اهانت آمیزی را علیه اعتقادات و بزرگان اهل سنت مطرح کردند که نوار کاست و سی‌دی‌ها را این مجالس در سطح وسیعی بین مناطق سنی‌نشین ایران و کشورهای مسلمان منطقه توزیع شده بود.

این درحالی است که جلالی مخبر کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص این خبر گفت: در کمیسیون امنیت ملی در این مورد هیچ صحبتی نشده است و قطعا این خبر صحت ندارد. 

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس نیز این موضوع را تکذیب کرد.

همچنین، «حسینعلی شهریاری» نماینده زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب درباره نحرکات تازه حجتیه در سیستان و بلوچستان گفت: در استان ما چنین اقدامی نشده و اصلا این سی‌دی‌هایی که گفته می‌شود علیه اهل سنت پخش شده، موجود نیستند.

وی در عین‌حال اظهار داشت: قطعا اگر چنین مساله‌ای صحت داشته باشد، آن را ریشه‌یابی و بررسی خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۵
1
0
سلام
در تابستان 86 توسط اعضاي انجمن حجتيه يك سي دي با نام ؛دوباره بقيع؛ تهيه و در سطح كلان انتشار پيدا كرد.
بنده شناخت كافي از تهيه كنندگان و پخش كننده ها و مستندات فراواني جهت تاييد اين مدعا دارم.
اگه لازم بشه مي تونم اراپه كنم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
1
لطفا اگر شناخت ندارید تهمت نزنید قیامت بر پاخواهد شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین