کد خبر: ۶۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

ایتالیا منبع شیوع کووید-۱۹ در اروپا / کروناویروس در ارتش کره جنوبی

کمیسیون ملی سلامت در چین از شناسایی ۴۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

کمیسیون ملی سلامت در چین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: روز گذشته ۴۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده که نسبت به روز قبل آن ۵۰۸ مورد کاهش داشته است.

طبق اعلام این کمیسیون تاکنون ۷۸ هزار و ۶۴ نفر در این کشور به کروناویروس آلوده شده‌اند. همچنین تا پایان روز گذشته ۲۷۱۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به روز قبل از آن ۵۲ مورد افزایش داشته است.

ایتالیا منبع شیوع کووید-۱۹ در اروپا / کروناویروس در ارتش کره جنوبی

خبرگزاری رویترز نوشت: تمامی موارد جدید فوتی در استان هوبئی، کانون شیوع کروناویروس گزارش شده است. همچنین روز گذشته ۴۰۱ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این استان گزارش شده که نسبت به روز قبل آن ۴۹۹ مورد کاهش داشته است.

در اروپا نیز شیوع کروناویروس از ایتالیا آغاز شده است. برای اولین بار مواردی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشورهایی از قبیل اتریش گزارش شد. همچنین چندین کشور اروپایی دیگر مواردی از ابتلا به این بیماری را گزارش کرده‌اند که تمامی آنها با شیوع کروناویروس در ایتالیا مرتبط است.

اتریش، کرواسی و سوئیس مواردی از ابتلا به این بیماری را گزارش کرده‌اند که این افراد به ایتالیا سفر داشته‌اند. همچنین اولین فرد آلوده به کروناویروس در آمریکای لاتین شناسایی شده است. گفته شده که یکی از شهروندان برزیلی که به ایتالیا سفر داشته به این ویروس آلوده شده است.

شبکه خبری بی‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد: در روزهای اخیر، ایتالیا با موارد گسترده‌ای از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ مواجه بوده که طبق آمارها بیش از ۳۰۰ نفر به این ویروس آلوده شده و ۱۱ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین شبکه خبری CNN در گزارشی از شیوع کروناویروس به ارتش کره جنوبی خبر داد.

هفته گذشته ۵۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در کره جنوبی تایید شد که امروز این رقم به ۱۱۴۶ نفر رسیده است.

وزارت دفاع کره جنوبی با تایید آلوده شدن ۱۸ سرباز این کشور به کروناویروس اعلام کرد: در تردد سربازان و خروج آنان از پایگاه‌های نظامی، محدودیت‌های قابل توجهی اعمال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین