کد خبر: ۶۳۸۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

واکنش سرمربی بارسا به اخراج ویدال

سرمربی بارسلونا نسبت به اخراج بازیکن اهل شیلی خود در دیدار برابر ناپولی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. کیکه ستین پس از بازی گفت: باید بازی را خوب خواند. در کار حمله باز کردن فضاها برایمان سخت شده بود. باید این کار را انجام می دادیم تا در حمله به ما کمک می کرد. نتیجه خوبی کسب کردیم با وجود این که سخت می توانستیم موقعیت سازی کنیم. تیم حریف خیلی خوب دفاع می کرد و از فرصت هایی که داشت بهره می برد. در نیمه دوم بازی کمی باز شد و توانستیم به میزبان بیشتر ضربه بزنیم‌. بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند.

واکنش سرمربی بارسا به اخراج ویدال

سرمربی بارسلونا افزود: ما ضد حمله ها را کنترل کردیم و در خانه فرصت های بیشتری خواهیم داشت. خیلی سخت است که یک تیم بتواند مدت زمان زیادی دفاع کند. نتیجه عادلانه بود.

سرمربی اسپانیایی درباره وضعیت بازیکنان آسیب دیده تمیش اظهار کرد: امیدوارم سرخی روبرتو و جوردی آلبا بهبود یابند. می توان با بازیکن کم هم در لیگ قهرمانان پیروز شد. ما خوشبین خواهیم بود. مشکل جرارد پیکه هم بررسی خواهد شد.

آرتورو ویدال در بازی دیشب دو کارت زرد پیاپی دریافت کرد و اخراج شد. ستین در این رابطه اظهار کرد: اتفاقاتی که در زمین رخ داد را به خوبی نتوانستم ببینم. جریمه اول درست بود اما کارت زرد دوم سختگیرانه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین